Fw: SPRID: Fackeltåg i Lund för utvisnings~
Fra : Rolf Martens

Dato : 20-03-08 21:08

Fra : ÐIÇK

Dato : 20-03-08 21:13

> [...]
>
> Från:
> Anders Davidson <anders.davidson@telia.com>
>
> Datum:
> den 20 mars 2008 13:59 [CET]
>
> Till:
> afghanlista <afghanistan_ockuperat@yahoogroups.com>

> SPRID: Fackeltåg i Lund för utvisningshotade afghaner
>

> Fackeltåg i Lund för utvisningshotade
>
> Den 27/3 kl 17.30, samling på Mårtenstorget, Lund. Lunds
> Afghanistankommitté ordnar ett fackeltåg till stöd för de
> utvisningshotade afghanerna. Afghanistansolidaritet Syd stödjer.
>
> Klara talare Lotta Hedström och Anders Davidson.

Äntligen!!!
--
ÐIÇK

Fra : Crister Sporrong

Dato : 21-03-08 00:20

On Thu, 20 Mar 2008 21:12:37 +0100, "ÐIÇK" <dick@swnet.nu> wrote:

>Äntligen!!!

Vet hut! Vi kan inte låta dessa afghanhundar utvisas till talibanerna.
De (talibanerna) har ingen aning om hur man lagar en god middag till
dessa känsliga djur och tar hand om dem på bästa sätt.

Afghaner - hundar med fart!
Jagar talibaner - såklart!

--
Reply to: crister (at) minister (dot) com

EU-medborgare och V8-partist - "Rör inte mina V8-or".
"Den enda goda miljömuppen är en komposterad miljömupp!"

Det blå laget leder över det röda och Sverige är på rätt väg.

Detta inlägg omfattas av lagen om upphovsrätt, nu för stunden
och fram till 70 år efter min död.

Fra : Henrik Bengtsson

Dato : 21-03-08 07:53

"Rolf Martens" <rolf.martens@comhem.se> skrev i meddelandet
> [...]
>

> Torsdag 20 mars 2008 (NWBC 355, Swedish) Fw: SPRID: Fackeltåg i Lund för
> utvisningshotade afghaner, to 27.03 kl. 17:30

Och varför är de utvisningshotade?
--
Henrik Bengtsson
---