Det er selvfølgelig......
Fra : Malene P

Dato : 20-03-08 09:04

..... fucking luderdanskernes egen skyld at de fremmede lavr lidt blade.
http://ekstrabladet.dk/112/article986629.ece
Man må håbe, at der bliver grebet hurtigere ind overfor disse fremmede
køtere, end der i sin tid blev gjort overfor rockerne. Politiet har
angiveligt 141 navngivne fremmede bandemedlemmer i arkivet. Se dog at få det
forbandede skidt smidt ud af landet. Det er muligt at der skal en lovændring
eller to til for at slippe af med skidtet -men så kom dog i gang med det.
Start med at fratage dem eventuelle statsborgerskaber.

Malene P

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 20-03-08 09:13

Malene P skrev:
> .... fucking luderdanskernes egen skyld at de fremmede lavr lidt blade.

<snip>

> Malene P

"luderdanskernes".. er du faldet i grøften, sammen med sofafacisterne?

- cep

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-08 10:14

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> eller to til for at slippe af med skidtet -men så kom dog i gang med det.
> Start med at fratage dem eventuelle statsborgerskaber.

Vi ved hvem de er og hvor de er. En lille gruppe dedikerede afryddere der
arbejder i det skjulte med snigskytterifler og den rette træning er
løsningen. Det skal naturligvis ligne bandeopgør. Jeg selv er i besiddelse
af skydefærdigheder der tidligere har bragt mig på medaljeskammelen til DM i
riffelskydning. Jeg skulle gerne stille mine evner til rådighed. Det er den
eneste løsning, når nu retssystemet har spillet fallit.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Tony

Dato : 20-03-08 11:13

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk> skrev
i en meddelelse news:47e22ae4$0$99018$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> [...]
> i riffelskydning. Jeg skulle gerne stille mine evner til rådighed. Det er
> den eneste løsning, når nu retssystemet har spillet fallit.

Jeg tror næppe, at du atter ender på medaljeskammelen i denne sammenhæng,
men det er da et forsøg værd.- Knæk og bræk . -HOST-HOST.

Tony

Fra : N_B_DK

Dato : 20-03-08 11:23

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> wrote in message

> Jeg tror næppe, at du atter ender på medaljeskammelen i denne
> sammenhæng, men det er da et forsøg værd.- Knæk og bræk . -HOST-HOST.

Et bevis for en særlig insats for det Danske samfund kunne man måske give ?

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Tony

Dato : 20-03-08 11:41

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> wrote in message

> Et bevis for en særlig insats for det Danske samfund kunne man måske give
> ?

Ja, hvorfor ikke, samt opførelsen af en ny mindelund.

Tony

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-08 12:21

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> wrote in message

> Jeg tror næppe, at du atter ender på medaljeskammelen i denne sammenhæng,
> men det er da et forsøg værd.- Knæk og bræk . -HOST-HOST.

haha, det tror jeg sgu heller ikke. Dog tror jeg nok der skulle være nogen
der ville takke mig.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-03-08 17:07

skrev i en meddelelse

> Jeg skulle gerne stille
> mine evner til rådighed.

Du må hellere satse på at ramme rigtigt med første skud. Jeg vil nødig være
i dine bukser, hvis du rammer ved siden af.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-08 22:05

> Du må hellere satse på at ramme rigtigt med første skud. Jeg vil nødig
> være i dine bukser, hvis du rammer ved siden af.

Bare rolig, jeg skulle nok ramme

/Kim

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-03-08 22:20

skrev i en meddelelse

> Bare rolig, jeg skulle nok ramme

Jeg er selv gammel mesterskytte (bedste skytte STGR/HSS '77 og guld på 9mm
Neuhausen, BV/TGR '78), og ved, at det sker for selv den bedste, at man ikke
rammer svinet første gang.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ivannof

Dato : 20-03-08 10:49

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller to til for at slippe af med skidtet -men så kom dog i gang med det.
> Start med at fratage dem eventuelle statsborgerskaber.

Der er tal der antyder at 80% ikke har statsborgerskab. Måske er det lettere
end man skulle tro!

Hilsen Ivan