Old Freinds Back spørgsmål
Fra : Max

Dato : 07-06-08 22:58

Hej

Når jeg høre Per Frost med Old Friends Back, ja så kommer
jeg til at tænke på en sang der handler om at være der hvor
jobbet er, nogen der kender den sang ?

--
Mvh Max

Fra : Per Hagemann

Dato : 08-06-08 01:12

> Hej
>
> Når jeg høre Per Frost med Old Friends Back, ja så kommer
> jeg til at tænke på en sang der handler om at være der hvor
> jobbet er, nogen der kender den sang ?

Kan godt huske sentensen "der hvor jobbet er", og regnede med at det måtte
være

Teddy, Chano, Jan og John - Ikke flere penge, fyret fra mit job

http://www.youtube.com/watch?v=01WFzTNLwo8

Men ved første lytning hørte jeg ikke den sætning.

Fra : Max

Dato : 08-06-08 08:55

Hej Per

> Teddy, Chano, Jan og John - Ikke flere penge, fyret fra mit job

Beklager, men det er ihvertfald ikke den jeg tænker på.

Men tak for forsøget.

--
Mvh Max

Fra : Karsten Bynck

Dato : 08-06-08 05:56

Max skrev:
> Hej
>
> Når jeg høre Per Frost med Old Friends Back, ja så kommer
> jeg til at tænke på en sang der handler om at være der hvor
> jobbet er, nogen der kender den sang ?

Måske Jan Toftlunds Hilsen fra Sverige?
http://www.oskar.dk/oskar/_osk_htm/udgivels/JanToftlund.htm

Mvh
Karsten

Fra : Max

Dato : 08-06-08 09:02

Hej Karsten

> Måske Jan Toftlunds Hilsen fra Sverige?

Lige netop, kan ikke lige finde den mad ham, men jeg
tror faktisk også det er Lasse og Mathildes udgave
jeg oprindelig har hørt.

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspinclude?file=.%2Findex.jsp&tplDir=web&page=viewtrack&trackid=1097805&wmencpid=100&artistid=114232

Mange tak for løsningen.

--
Mvh Max

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-06-08 05:54

> [...]
>
> Når jeg høre Per Frost med Old Friends Back, ja så kommer
> jeg til at tænke på en sang der handler om at være der hvor

Mon ikke det skulle være " Hilsen fra Sverige, med Lasse & Mathilde.

M.V.H....Benny..

Fra : Max

Dato : 09-06-08 16:17

Hej Benny

Jo som jeg også skrev den 8. :)

--
Mvh Max

Fra : Benny Mortensen

Dato : 10-06-08 09:42

> Hej Benny

> Jo som jeg også skrev den 8. :)
>
> --
> Mvh Max

Tja, så det godt, men der var der jo lige som svaret

M.V.H....Benny..