Tommy - DVD
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 07-06-08 16:56

Bare lige en oplysning til dem der kan lide The Who m.m.
TP musik marked har i øjeblikket "Tommy" til 25,- kroner.
Købte den i går og Elton's "Pinball Wizzard" er bare så suveræn
http://youtube.com/watch?v=CIPKFVa5DP8

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Kim Larsen

Dato : 09-06-08 00:17

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i en
meddelelse news:g2eb2j$31ec$1@newsbin.cybercity.dk
> Bare lige en oplysning til dem der kan lide The Who m.m.
> TP musik marked har i øjeblikket "Tommy" til 25,- kroner.
> Købte den i går og Elton's "Pinball Wizzard" er bare så suveræn
> http://youtube.com/watch?v=CIPKFVa5DP8

Det er kun CD ikke, det er vel ikke DVD...?
(Ja ja, jeg ved godt at det er et dumt spørgsmål men alligevel...)

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Kim Larsen

Dato : 09-06-08 11:26

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er kun CD ikke, det er vel ikke DVD...?
> (Ja ja, jeg ved godt at det er et dumt spørgsmål men alligevel...)

Har selv fundet ud af det og skal ud for at score DVD´en i dag.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 09-06-08 13:50

Kim Larsen wrote:

> Har selv fundet ud af det og skal ud for at score DVD´en i dag.

Ja ja, det er skam på DVD, det burde jeg måske have skrevet

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Kim Larsen

Dato : 09-06-08 22:29

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i en
meddelelse news:g2j8ub$1j8e$1@newsbin.cybercity.dk

> Ja ja, det er skam på DVD, det burde jeg måske have skrevet

Tommy er scoret i dag og set for X´ende (?) gang og den er sgu stadig
fascinerende ligesom The Wall af Pink Floyd.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com