Dagens Ord: Fitness
Fra : Studo

Dato : 06-06-08 10:50

Tak for stafetten, Pernille. (og nu med ordet i titlen... Den første
slettede jeg igen. Og fitness kan jo tolkes frit)

Jamen, så vil jeg da lige opfriske lidt på det glimrende program, som
Kløften har præsteret i år. (godt jeg fik billet i tide)

Men hvad skal ordet så være: Fitness

Spleen United - Peak fitness condition
http://www.youtube.com/watch?v=-aiyjWh5epM

Jeg har endnu ikke set Spleen United, men det _skal_ jeg om under en
måned. Og ellers er der Veto, Buttenschøn, Dickow, Mercenary, Raunchy..
Det bliver godt, når der nu ikke er tid til Roskilde i år.

Brugte ord:
Ace, Alone/alene, America, Animal, Arms, Army, Away, Beautiful/smuk,
Ben/Legs
Bike, Bird, Birthday, Black, Blue, Boat, Booze, Born, Boy, Bridge, Car,
Cartoon, Country, Cowboy, Crazy, Crying, Dad/Father, Dance, Dark,
Daughter, Doctor, Dream, Duo, Dør, Electricity, Eternal, Evil, Eyes/Øjne,
Face, Fantasi, farver/colors, Fat, Feelings, Fever, Fitness, Food,
Forkortelser,
Friend, Fun, Funk, Genial, Girls, Grand Prix, Græsk, Guitar, Hands,
Hawaii, Heart, Heaven, Heavy, Hello, Help, Hero, Highway, Hollywood, Hot,
House, Hurricane, Ireland, jack, Justice, King, Kiss, Klippe, Latin,
Life, Light/lys, Live, Love, Luft/Ilt, Man, MILF., Milk, Mind, Monday,
Money, Months, Moon, Mother, Mountain, New York, Night, Nobody, Nordisk,
Nothing
Ocean, One, Pain, Peace, Pearl, Pets, Physics, Pigenavne, Power, Pray,
Queen, Quit, Radio, Rain, Religion, Road, Robot, Rock, Rock'n Roll,
Roses/rose/roser, Royal, Run, Service, Sex, Skov, Sky, Small, Smile,
Smoke, Snow, Soundtrack, Speed, Spring, Stimulanser, Storby, Sun,
Surprice, Sweet, Søndag, tal/numbers/0123456789, Teknik, Thunder, Time,
Tomorrow, Train, Tribute, Twins, Unknown, Walk, Water, Weak, Wedding,
Weekend, West, Wheel, Whiskey, Wine, Woman, Wood, Word, Work, World,
Write, Yesterday, You

Fra : Holst

Dato : 06-06-08 10:57

Studo wrote:

> Men hvad skal ordet så være: Fitness

Ja, se, med det ord kan jeg ikke rigtig kommet i tanke om noget, lige
bortset fra en ganske lækker musikvideo med en flok lækre tøser, der
laver workout. Musikken er derimod absolut ikke god; så vidt jeg erindre
over i noget danceagtigt noget.

Fra : Bjarne K.

Dato : 06-06-08 11:41

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> wrote in message

> [...]
> workout. Musikken er derimod absolut ikke god; så vidt jeg erindre over i

Du mener denne her

Eric Prydz - Call On me
http://www.youtube.com/watch?v=zwIJRyh_-GU

Man skal mærkeligt nok lige bekræfte at man er over 18 for at se den.

Bjarne K.

Fra : Holst

Dato : 06-06-08 11:45

Bjarne K. wrote:

> Du mener denne her
>
> Eric Prydz - Call On me
> http://www.youtube.com/watch?v=zwIJRyh_-GU

Det er nemlig rigtig, Eric Prydz var det.

> Man skal mærkeligt nok lige bekræfte at man er over 18 for at se den.

Ja, og jeg har forlængst glemt mit login til You Tube, så den må jeg
undvære i denne omgang. Men en god video er det, for man kan vel altid
skrue ned for lyden.

Fra : Bjarne K.

Dato : 06-06-08 11:49

> Det er nemlig rigtig, Eric Prydz var det.

> Ja, og jeg har forlængst glemt mit login til You Tube, så den må jeg
> undvære i denne omgang. Men en god video er det, for man kan vel altid
> skrue ned for lyden.

Søg bare på Erik Prydz, og der dukker nok en anden op. Var igennem et par
stykker, indtil jeg fandt denne hvor video kvaliteten var ok.

--

Bjarne K.

Fra : Pernille

Dato : 06-06-08 10:59

"Studo" <rekvalmerNEJ@TAKgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jamen, så vil jeg da lige opfriske lidt på det glimrende program, som
> Kløften har præsteret i år. (godt jeg fik billet i tide)

- Og nu til noget helt andet!

Simon Says - 1910 Fruitgum Company
http://youtube.com/watch?v=ksR0si3ZloY

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 06-06-08 11:01

Studo skrev:

> Men hvad skal ordet så være: Fitness

Jeg kommer i tanker om den gamle musikvideo til Olivia Newton-Johns
"Physical":

http://youtube.com/watch?v=wx6cx04UFw8

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Studo

Dato : 06-06-08 11:12

Den Fri, 06 Jun 2008 11:57:22 +0200 skrev Holst:

> [...]
> bortset fra en ganske lækker musikvideo med en flok lækre tøser, der
> laver workout. Musikken er derimod absolut ikke god; så vidt jeg erindre

Jow, den video kender jeg også godt. Men musikken, tja, ikke så køn som
musikken.

Men det gav mig da lige en påmindelsen om et enkelt nummer, jeg fik
råhørt, inden den kom ud i radioen. Første gang jeg hørte den var Kenneth
Bager(?) i P3 der havde lidt alternativt musik med. Han havde den på en
usb-disk fra en ven. Ingen havde den sådan oprigtigt. Men den blev
spillet, og nummeret holder en 4-5 gange.

Den anden video til den gav mig lige associationen. Der er gået ren Mtv i
den:
http://youtube.com/watch?v=9_iBfkBNLi8

Selvom den originale er noget mere kunstnerisk smuk:
http://youtube.com/watch?v=Y7T49_LPt-8

I samme ombæring blev der spillet Easy All-stars, der havde lavet "Dub
side of the moon". Mest et spøjst lyt:
Her med cover af "Money"
http://youtube.com/watch?v=ZaR4fsUeTVY

Fra : Studo

Dato : 06-06-08 11:13

> [...]

den:
http://youtube.com/watch?v=9_iBfkBNLi8

Selvom den originale er noget mere kunstnerisk smuk:

Og så lidt til den der med at lave covernumre:

Fra : Studo

Dato : 06-06-08 11:50

Den Fri, 06 Jun 2008 12:40:37 +0200 skrev Bjarne K.:

> Eric Prydz - Call On me
> http://www.youtube.com/watch?v=zwIJRyh_-GU
>
> Man skal mærkeligt nok lige bekræfte at man er over 18 for at se den.

Måske man skulle finde sig et hold i nærmeste center?

Fra : schlafen

Dato : 06-06-08 12:28

Diana Ross - Work That Body
http://www.youtube.com/watch?v=gwhrAuCJEnM

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-06-08 12:36

Studo wrote:
> Tak for stafetten, Pernille. (og nu med ordet i titlen... Den første
> slettede jeg igen. Og fitness kan jo tolkes frit)

Hej Matematik med "Gymnastik":
http://www.youtube.com/watch?v=vA0aPPbu5SM

Når man dyrker fitness, så kommer man til at svede, så derfor, Inner Circle
med "Sweat":
http://www.youtube.com/watch?v=4kfTuNdku3A

Og at danse er vel også en slags fitness, så her er The Contours med "Do You
Love Me" fra soundtracket til "Dirty Dancing":
http://www.youtube.com/watch?v=z-Bg1tTgxZ8

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 06-06-08 12:49

Studo <rekvalmerNEJ@TAKgmail.com> enriched usenet with:

> Men hvad skal ordet så være: Fitness

Eiffel 65 - Move Your Body
http://www.youtube.com/watch?v=zdecGFSJ_eQ

Og en anden slags workout
Sam Cooke - Chain Gang
http://www.youtube.com/watch?v=RmZdvVnMXCc

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Fra : Sv-e

Dato : 06-06-08 13:09

Studo skrev:
> Tak for stafetten, Pernille. (og nu med ordet i titlen... Den første
> slettede jeg igen. Og fitness kan jo tolkes frit)
Lidt sprogkrøller ? SPARKS

http://www.youtube.com/watch?v=Ax8JYmoRhy4

Fra : Pernille

Dato : 06-06-08 15:11

> [...]
>
> Jamen, så vil jeg da lige opfriske lidt på det glimrende program, som
> Kløften har præsteret i år. (godt jeg fik billet i tide)

Denne må også have med Fitness at gøre, - på en eller anden måde.

Little Eva - The Locomotion
http://youtube.com/watch?v=i1mQwXW2MVg

Fra : Pernille

Dato : 06-06-08 15:24

> [...]
>
> Jamen, så vil jeg da lige opfriske lidt på det glimrende program, som
> Kløften har præsteret i år. (godt jeg fik billet i tide)

Se, - hvis nu Jim Morrison og jeg havde en aftale om at løbe sammen, hver
dag, så ville jeg være i meget bedre form... - Helt sikkert, så ville jeg,
til enhver tid, overholde aftalen

The Doors. "Not To Touch The Earth" - Run with me.
http://youtube.com/watch?v=g7dTPkdiYq4

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-08 17:46

Studo wrote:
> Tak for stafetten, Pernille. (og nu med ordet i titlen... Den første
> slettede jeg igen. Og fitness kan jo tolkes frit)

Her er en oplagt. Diana Ross / Muscles:

http://www.youtube.com/watch?v=EFJO5LcWGfk

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Per Hagemann

Dato : 06-06-08 18:48

"Studo" <rekvalmerNEJ@TAKgmail.com> skrev i meddelelsen

> Men hvad skal ordet så være: Fitness

Et klip fra dansk TV og oversat til dansk, som har været bragt tidligere i
legen, er Agnethas chikane af en muskelmand ved et fitnesscenter. Ret
urealistisk situation, men den skulle jo passe med teksten:

Agnetha Fältskog - I Won't Let You Go

http://www.youtube.com/watch?v=tyxozfNkuOE

Fra : Studo

Dato : 07-06-08 08:01

Den Fri, 06 Jun 2008 13:35:35 +0200 skrev Per Beer Hansen:

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=vA0aPPbu5SM
>
> Når man dyrker fitness, så kommer man til at svede, så derfor, Inner

Dem får du stafetten for. Valget var ikke helt nemt.

Pernilles Doors, med et nummer jeg har overset i årevis. Der er altid
røget en Greatest på... jeg ved det, fyfy, men det har været fester og
så'n.
Physical og Work that body var også med i runner-up.

Du formåede to ting. Et grin med Hej Matematik, (og de relaterede
videoer), og satte en masse teeenagetanker i gang med Sweat. (og de to
dansere er nu stadig kønne, 0:30+dreadlocks)