Dagens ord:
Fra : Studo

Dato : 06-06-08 09:46

Tak for stafetten, Pernille.

Jamen, så vil jeg da lige opfriske lidt på det glimrende program, som
Kløften har præsteret i år. (godt jeg fik billet i tide)

Men hvad skal ordet så være: Fitness

Spleen United - Peak fitness condition
http://www.youtube.com/watch?v=-aiyjWh5epM

Jeg har endnu ikke set Spleen United, men det _skal_ jeg om under en
måned. Og ellers er der Veto, Buttenschøn, Dickow, Mercenary, Raunchy..
Det bliver godt, når der nu ikke er tid til Roskilde i år.

Brugte ord:
Ace, Alone/alene, America, Animal, Arms, Army, Away, Beautiful/smuk,
Ben/Legs
Bike, Bird, Birthday, Black, Blue, Boat, Booze, Born, Boy, Bridge, Car,
Cartoon, Country, Cowboy, Crazy, Crying, Dad/Father, Dance, Dark,
Daughter, Doctor, Dream, Duo, Dør, Electricity, Eternal, Evil, Eyes/Øjne,
Face, Fantasi, farver/colors, Fat, Feelings, Fever, Fitness, Food,
Forkortelser,
Friend, Fun, Funk, Genial, Girls, Grand Prix, Græsk, Guitar, Hands,
Hawaii, Heart, Heaven, Heavy, Hello, Help, Hero, Highway, Hollywood, Hot,
House, Hurricane, Ireland, jack, Justice, King, Kiss, Klippe, Latin,
Life, Light/lys, Live, Love, Luft/Ilt, Man, MILF., Milk, Mind, Monday,
Money, Months, Moon, Mother, Mountain, New York, Night, Nobody, Nordisk,
Nothing
Ocean, One, Pain, Peace, Pearl, Pets, Physics, Pigenavne, Power, Pray,
Queen, Quit, Radio, Rain, Religion, Road, Robot, Rock, Rock'n Roll,
Roses/rose/roser, Royal, Run, Service, Sex, Skov, Sky, Small, Smile,
Smoke, Snow, Soundtrack, Speed, Spring, Stimulanser, Storby, Sun,
Surprice, Sweet, Søndag, tal/numbers/0123456789, Teknik, Thunder, Time,
Tomorrow, Train, Tribute, Twins, Unknown, Walk, Water, Weak, Wedding,
Weekend, West, Wheel, Whiskey, Wine, Woman, Wood, Word, Work, World,
Write, Yesterday, You

Fra : Pernille

Dato : 06-06-08 10:41

"Studo" <rekvalmerNEJ@TAKgmail.com> skrev i en meddelelse
> Tak for stafetten, Pernille.
>
> Jamen, så vil jeg da lige opfriske lidt på det glimrende program, som
> Kløften har præsteret i år. (godt jeg fik billet i tide)
>
> Men hvad skal ordet så være: Fitness

Velbekomme!
Du glemte i farten at skrive, at dagens ord er Fitness
- Kan ikke lige finde en i hukommelsen, hvor ordet indgår...

Fra : Pernille

Dato : 06-06-08 10:55

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> Velbekomme!
> Du glemte i farten at skrive, at dagens ord er Fitness
> - Kan ikke lige finde en i hukommelsen, hvor ordet indgår...

Men, så kom jeg til at tænke på denne her:

Simon Says - 1910 Fruitgum Company
http://youtube.com/watch?v=ksR0si3ZloY

Den handler da om at bevæge kroppen...