Tora! Tora! Tora! Vs. Pearl Harbor
Fra : Christian

Dato : 19-07-01 17:13

Jeg kan kun anbefale denne film efter at der er så mange som synes at Pearl
Harbor er så dårlig (Mig selv med). Men derimod er Tora! Tora! Tora! langt
bedre som viser hvordan angrebet på Pearl Harbor forgik uden at blive
afbrudt af sukkersød kærlighed..........

Christian

Fra : Zeki

Dato : 19-07-01 17:56

Hear Hear!
Tora X3 på dvd kan klart anbefales. Der er desuden en glimrende 'making of'
på også.
Selve filmen var jo en af datidens dyreste. Ikke noget CGI her! Rigtige fly
(over 100 stks, til forskel fra 'Pearl Harbors' sølle 4- resten var rent
copy/paste), rigtige eksplosioner, osv.
Desuden synes jeg at angrebssekvensen er langt mere underholdene og
realistisk end i Bay/Bruckheimers makværk.

Zeki

Fra : Peter Larsen

Dato : 19-07-01 18:12

"Zeki" <sinners.inn@image.dk> wrote in message

> [...]
> Desuden synes jeg at angrebssekvensen er langt mere underholdene og
> realistisk end i Bay/Bruckheimers makværk.

Hejsa

Nu har jeg ikke set Tora * 3, men hvis der er noget der holder ved Pearl
Harbor,
så er det da actionscenerne. Jeg har ikke set noget så imponerende siden Pod
Racet
i Episode 1. Det er faktisk den første film hvor jeg ikke har kunnet se hvad
der var
CGI og "reallife".

MVH

Peter

Fra : Christian

Dato : 19-07-01 20:41

Ja - Jeg købte den også på DVD - og jeg synes også at en er langt bedre end
Pearl Harbor selvom at den er lidt gammel. !