Bred, flad "sportsvogn" 3000
Fra : Martin Bak

Dato : 06-06-08 16:19

På vej hjem ad landevejen kom en utrolig flad og bred åben sportsvog kørende
imod mig. 3000 stod der med store kursiverede tal i metal midt i
kølergitteret der også var af metal. Flot bil. Jeg tror ikke at den har
været så gammel, men jeg kan jo tage fejl. Pudsigt, at lige efter denne var
der endnu en, og endnu en og endnu en, jeg tror i alt en 6-7 stykker
fuldstændig ens, bortset fra farven hvor de alle var forskellige. Der har jo
nok været tale om et træf af en slags, men hvilken bil kan det have været?
Det var ikke noget jeg mindes at have set før (i virkeligheden ihvertfald)

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Møller

Dato : 06-06-08 16:35

Martin Bak skrev:
> [...]
> Det var ikke noget jeg mindes at have set før (i virkeligheden ihvertfald)

på Bornholm, så burde du kunne finde dem igen
på danske plader?

Møller

Fra : Mogens

Dato : 06-06-08 16:56

"Møller" <e@bg2n.dk> skrev i en meddelelse

> på Bornholm, så burde du kunne finde dem igen

Det kunne vel ikke have været en Austin Healey
(ikke så gl.)

Fra : Martin Bak

Dato : 06-06-08 17:02

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> "Møller" <e@bg2n.dk> skrev i en meddelelse

> Det kunne vel ikke have været en Austin Healey
> (ikke så gl.)

Hehe nope. Men måske et forsøg på at lave en moderne efterfølger eller sådan
noget. Austin Healey havde et kursiveret "3000" ihvertfald på nogle
kølergitre.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Martin Bak

Dato : 06-06-08 16:53

> på Bornholm, så burde du kunne finde dem igen

God idé. Jeg spørger da lige i den lokale gruppe om der er nogen der har
nærstuderet dem.

> på danske plader?

Tænk det ænsede jeg slet ikke at lægge mærke til. Jeg skulle jo også passe
min kørsel

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Jesper

Dato : 07-06-08 02:13

On 6 Jun., 18:01, "Martin Bak" <forn...@fornavnefternavn.dk> wrote:

> Hehe nope. Men måske et forsøg på at lave en moderne efterfølger eller sådan
> noget. Austin Healey havde et kursiveret "3000" ihvertfald på nogle
> [...]

Kan det være sådan en svensk bil

http://www.indigo3000.org/

Fra : Møller

Dato : 07-06-08 10:26

> Kan det være sådan en svensk bil
>
> http://www.indigo3000.org/

BINGO:
Fra deres hjemmeside:
6-7-8 juni - Indigoklubbens Årsmöte
Indigoklubbens Årsmöte går i år av stapeln 6-7-8:e juni på Bornholm!
Program:
Torsdag 5 juni: Ankomst.
Fredag 6 juni: Rally med mera.
Lördag 7 juni: Årsmöte med middag.
Söndag 8 juni: Gemensam tur och hemresa.
Hotell bokas gemensamt, färja bokar du själv på:
www.bornholmstrafikken.dk
Exempel på lämpliga tider:
Ditresa:
5 eller 6 juni kl. 12.00, 15:30 eller 18:45.
Hemresa:
8 juni kl. 13:45, 15:25 eller 17:15.
För mer information och anmälan kontakta P-O Gälsing, telefon 08-881721 eller 070-6380301,
senast den 29/2

Møller

Fra : Martin Bak

Dato : 07-06-08 18:04

"Jesper" <dalhus@gmail.com> skrev i en meddelelse

Kan det være sådan en svensk bil

http://www.indigo3000.org/

Ja, det var det lige netop. Jeg har endnu ikke fået studeret nærmere hvad
det er for en indretning, for jeg har leget med min nyanskaffelse

Jeg bemærkede da de suste forbi mit åbne sidevindue, at de havde en meget
afdæmpet lyd. Ikke på nogen måde hidsig eller buldrende. Måske på grund af
den afslappede kørestil i den varme eftermiddag.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : N/A

Dato : 07-06-08 10:26

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 06-06-08 16:52

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> jo nok været tale om et træf af en slags, men hvilken bil kan det have
> været? Det var ikke noget jeg mindes at have set før (i virkeligheden

Kunne godt være et par Mistubushi 3000GT'er du har set...

Fra : Martin Bak

Dato : 06-06-08 16:54

"Brian Axelgaard" <brianaxelgaard@GOOGLEmail.com> skrev i en meddelelse
> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen
>
> Kunne godt være et par Mistubushi 3000GT'er du har set...
Har jeg overvejet, men jeg kan ikke finde dem med den karakteristiske
kølergrill som de alle var udstyret med.

--
Martin
www.martinbak.dk/