Renault
Fra : Lars

Dato : 06-06-08 11:31

Er jeg den eneste der finder ovennævnte bilmærke en skændsel?

/Lars

Fra : mugge

Dato : 06-06-08 12:00

"Lars" <brugesikke@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Er jeg den eneste der finder ovennævnte bilmærke en skændsel?
>
> /Lars

LOL kanon indlæg - jeg kan godt lige din uddybende argumentation.........

Men når det er sagt så giver jeg dig ret - det er en skændsel - var lige ude
at køre i en megane CC

mugge

Fra : Knut

Dato : 06-06-08 13:51

"Lars" <brugesikke@gmail.com> wrote in message
> Er jeg den eneste der finder ovennævnte bilmærke en skændsel?

JA

Knut

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 06-06-08 14:43

"Lars" <brugesikke@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Er jeg den eneste der finder ovennævnte bilmærke en skændsel?

Helt sikkert ikke.
Dermed ikke sagt at jeg deler din begejstring for mærket...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-06-08 15:58

Lars skriver:

> Er jeg den eneste der finder ovennævnte bilmærke en skændsel?

Hvad mener du?

Deres meget lidt kønne design, eller blot holbarhedsprolematik med
masser af elfejl osv?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : nuller

Dato : 06-06-08 17:10

> Lars skriver:

> Hvad mener du?
>
> Deres meget lidt kønne design, eller blot holbarhedsprolematik med
> masser af elfejl osv?
>

> Klaus
> Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
> http://home6.inet.tele.dk/moppe

Jeg tror at Lars er en MEGET klog mand der kan lære os andre en hel masse

Mht. Design er det vel en smags sag, jeg syntes de nyere Laguna'er er ret
flotte.
Holdbarheden har jeg ingen erfaring med, men hvis Lars ved nogle ting kan
han jo dele ud af dem.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 06-06-08 17:51

Klaus D. Mikkelsen skrev den 06-06-2008 16:58:

> Deres meget lidt kønne design, eller blot holbarhedsprolematik med
> masser af elfejl osv?

Har kendskab til en Renault Scenic Megane fra '97 der netop har haft
masser af elfejl. Du siger det er generelt for mærket?

Fra : KASO

Dato : 07-06-08 10:55

> Lars skriver:

> Hvad mener du?
>
> Deres meget lidt kønne design, eller blot holbarhedsprolematik med
> masser af elfejl osv?

Design er en smagssag (og jeg synes f.eks. ikke nuværende Mégane er en pryd
for øjet (pænt udtrykt)) - holdbarheden er til gengæld fin - defineret som
slidstyrke og rustbestandighed.

El-fejl er vel nærmere at betegne som driftssikkerhed - og her har nogle
modeller (specielt Laguna II og Espace) haft problemer. Til gengæld er flere
af de nyeste modeller placeret meget flot i seneste tyske statistikker - så
dét problem ser også ud til at være ved at være overstået....

http://bilmagasinet.dk/article/23849

Fra : Mogens

Dato : 06-06-08 17:19

"Lars" <brugesikke@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Er jeg den eneste der finder ovennævnte bilmærke en skændsel?

Yes, du har sikkert ikke ejet een - så ville du finde dens kvaliteter...

Fra : Kim

Dato : 06-06-08 21:53

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i meddelelsen
> "Lars" <brugesikke@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Yes, du har sikkert ikke ejet een - så ville du finde dens kvaliteter...

Jeg kører med en på arbejde hver dag, der har en Megane STW fra 2003 som han
har købt fra ny, og hvis jeg skulle ha' haft min bil på værksted ligeså
mange gange over de år som han har haft den, så havde jeg indenfor det
første ½ år krævet at handelen skulle gå tilbage. Damn vi har tit været
kørende i værkstedets lånebil på arbejde. Men når den kører så kører den
sgu' godt, om man kan li' designet er jo op til en selv.

Kim
Der aldrig kommer til at eje en Renault

Fra : KASO

Dato : 07-06-08 10:51

"Kim" <futtown@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> været kørende i værkstedets lånebil på arbejde. Men når den kører så kører
> den sgu' godt, om man kan li' designet er jo op til en selv.

Tjah - held/uheld. Jeg kender flere med tilsvarende oplevelser med VW
mandagsmodeller. Dermed ikke sagt, at det gælder alle.

Jeg har i de seneste 11 år ejet 3 x Scénic + 1 Mégane Coupé uden af den
grund at være en flittig gæst på værkstederne.