T39 i perleHVID ?
Fra : Dr. Ralph

Dato : 19-07-01 15:47

Er der nogle, der har købt/set T39 i perlehvid ?

Overvejer denne farve, da den på billeder ser helt sølvagtig ud - er
den nærmere hvid end sølv farve i virkeligheden - snyder billederne ?

Hvad syntes i er den flotteste farve til T39 sølv eller blå ?

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : Bobby

Dato : 19-07-01 17:00

Øhmm, perlehvid? Er det Rose white du mener?

Så vidt jeg ved, fåes den i Classic Blue, Icecap Blue og Rose White.
Personligt er jeg træt af standard blå, så jeg valgte den i Rose white. Jeg
synes prsonlig den er flot i den farve. Først senere gik det op for mig at
den faktisk har nøjagtig samme farve som de fleste pc komponenter !

Mvh.
Bobby

Fra : Dr. Ralph

Dato : 19-07-01 18:07

On Thu, 19 Jul 2001 17:59:32 +0200, "Bobby" <graack2@yahoo.dk> wrote:

>Øhmm, perlehvid? Er det Rose white du mener?

Jeg tog fejl - det er icecap blue jeg taler om - nogle, der ejer/har
set T39 i denne farve, og i så fald - hvad syntes i om farven - er den
fræk, fimset, flot etc. ?

Kan nogle bekræfte, hvad jeg har læst i en eller anden NG om T39 at
dens display buer opad (i modsætning til T28,hvor det buede nedad ind
i selve telefonen for at give optimal beskyttelse mod rider) ?

Buer det opad vil det vel give en del uønskede ridser i displayet - og
det er ikke så godt - specielt ikke, når den skal sælges igen - når
T68 er ankommet til DK !

Lige nu ejer jeg Siemens SL45 - og er meget tilfreds.
Blot kunne det være lækkert med T39's 200 kalendernoter (SL45 har kun
plads til 50) - og så selvfølgelig GPRS, Bluetooth & WAP 1.2
Fordelen ved SL45, osm jeg ser det er, at SL45 har voicememo op til 5
timer (32 MB kort), dobbelt så stort display som T39 & så ligger den
suverænt BLØDT mod øret (hvilket T28 absolut ikke gjorde - man blev
træt af at have den mod øret mere end 2 minutter, hvilket jo så
sparede på mobilregningen :)) - og så har SL45 den bedste mest
stjerneklare lyd, jeg nogensinde har oplevet i en mobil tlf (og jeg
har haft MANGE mobiler) - både i afsender- og modtager ende.

Nu hvor T39 ejerne har haft den et stykke tid, kan I så svare mig på
flg:

1. Ligge den blødt og behageligt mod øret ?
2. Er lyden suveræn klar
3. Er displayet stort nok til at se hele sms beskeder ad gangen
4. Er der genvejstaster i taltasterne ? (SL45 har det sådan, at 1-9
kan programmeres til enten hurtigkald eller direkte til en undermenu -
så hvis man f.eks trykker på 3 taller én gang og holder den inde i 2
sekunder, så hopper den direkte til SMS skrivning, 4 tallet kan
programmeres til at hoppe direkte ind i kalenderen)

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 19-07-01 20:33

"Dr. Ralph" <dr.ralph@spam.mail.com> wrote in message

> [...]
> sekunder, så hopper den direkte til SMS skrivning, 4 tallet kan
> programmeres til at hoppe direkte ind i kalenderen)

Phuha det var meget

Prøver, icecap blue er fimset syntes jeg meget bøs'o'id imho

Ja det buer opad men ikke så det betyder noget, har både T28 R320 380 t20 og
T36 nu syntes ikke der er den store forskel i ridse risikoen.

Ja den ligger fint og kanon lyd.

Skrifstørrelsen kan du selv bestemme.

Delvist genvejstaster i pilene ellers genvej via tal til telefonbogen

Skyd

Hygge