helle..
Fra : majbrit nielsen

Dato : 19-05-08 19:10

hej helle jeg kan åbenbart ikk svare på din mail..
så jeg skriver her håber det er okey...
om human insulin og insulatard er det samme ved jeg ik men jeg ved at
indsulatard som gusen får er en menneske insulin,og ja det er meget
svært at finde den rigtige mængde men prøv jer frem.
jeg kæmper stadig med gusens blodsukker, det går op og ned han har været
helt nede på 4 enheder og op på 8 men nu er han på 6 hans blodsukker
har været på alt mellem 2,5 til 33,3.
men det hele kommer også an på motion og mængde af mad og slags.
jeg var også rigtig ked troede virkelig det var slut men gusen er stadig
ved godt mod og han er bare så go han vækker mig hver morgen kl 5.45
når han ved han skal ha insulin..

Med venlig hilsen
majbrit nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Helle Jensen

Dato : 24-05-08 07:24

Hej Majbrit
Jeg ved ikke om mine mails er gået igennem til dig ellers skriv gerne på
helle.v@jensen.mail.dk

Helle Jensen
- Tøm kattebakken ved privat svar