2 startsider i explorer ??
Fra : Dr. Ralph

Dato : 19-07-01 15:03

Jeg var lige et smut forbi et par crack-sites og oplevede de
sædvanlige POP-UP sider.
Men efter nedlukning af siderne og explorer oplevede jeg, at næste
gang jeg åbnede explorer op - så var min sædvanlige startside i
explorer HVER gang ledsaget af en ekstra lille irriterende pop-up
vindue. Et lillr kig i settings for explorr afslørede, at de havde
lusket en ekstra startside ind ved siden af adressen til min
oprindelige startside - således, at der hver gang jeg åbnede explorer
op - også åbnede et nyt lille vindeu med pop up reklamer.

Jeg slettede det straks i min arrigskab over dette - men afterfølgende
kan jeg se, at det også kan bruges til noget praktisk - f.eks hvis jeg
hver gang jeg åbner explorer op selvfølgelig vil have min nuværende
startside, men måske også vil have en ekstra sart side - valgt af mig
selv selvfølgelig.
Desværre så jeg kun, at der var placeret en adresse lige før min
oprindelige strat side adresse - men ikke om der var komma, semikolon
eller noget andet imellem - ved nogle, hvordan man kan få to sites til
at åbne op med 2 forvalgte adresser på samme tid - således,at jeg
f,eks kan få både www.berlingske.dk og www.cnn.com til at åbne op
samtidig ved ét tryk på explorer ikonet ?

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : Allan Vebel

Dato : 19-07-01 20:35

Dr. Ralph <dr.ralph@spam.mail.com> skrev

> at åbne op med 2 forvalgte adresser på samme tid

Det bedste er vel at finde denne crack-site igen - og så lade den lave det i
dine indstillinger en gang til.

Kan du huske nogenlunde hvornår, kan du med Ctrl-H få en oversigt så du kan
bladre rundt i det du har i din cache.

--
Allan

Fra : Allan Vebel

Dato : 19-07-01 20:37

> Det bedste er vel at finde denne crack-site igen

.... og når du finder løsningen, så læs den lige af her - det kunne være at
andre kunne bruge den også.

--
Allan

Fra : Dr. Ralph

Dato : 19-07-01 21:27

On Thu, 19 Jul 2001 21:35:24 +0200, "Allan Vebel" <allan@vebel.dk>
wrote:

> [...]
>dine indstillinger en gang til.
>
>Kan du huske nogenlunde hvornår, kan du med Ctrl-H få en oversigt så du kan

Dette gå ikke, da jeg havde været på jagt i 5 stive timer og åbnet
side på side på side - jeg ville ikke kunne overskue, at skulle
igennem det én gang til.

Vi taler om flere 100 sider, som jeg var igennem.

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : Allan Vebel

Dato : 19-07-01 21:57

Dr. Ralph <dr.ralph@spam.mail.com> skrev

> Vi taler om flere 100 sider, som jeg var igennem.

Det kan jeg godt se komikken i - du kan kun håbe på at du eller andre falder
over løsningen ved en tilfældighed.

--
Allan
It's not a bug - it's a feature.

Fra : Leif Romme Thomsen

Dato : 20-07-01 23:28

Hej Dr. Ralph

> [...]
> hver gang jeg åbner explorer op selvfølgelig vil have min nuværende
> startside, men måske også vil have en ekstra sart side - valgt af mig

Det kunne vel løses ved at lade startsiden være en side med lidt javascript,
som sørgede for at åbne et nyt vindue, og bagefter "redirecte" sig selv hen
på din anden startside?

--
Leif
(remove 'REMOVE' when mailing me)