Compass 31
Fra : HM

Dato : 19-07-01 14:03

Hej

Har lige kikket på sådan en sag, Jeg vil godt høre hvad i mener om denne.

1. bygge-kvalitet
2. køl-type
3. sejlegnskaber
4. særheder

osv osv

alle kommentarer til nævnte båd velkommen

MVH

Henrik

Fra : Jens Juul

Dato : 19-07-01 14:39

Se oplysninger om den på http://www.yachtdatabase.com/ under bogstav C

Mvh Jens

Fra : Enfield Bullet

Dato : 20-07-01 22:58

Hej
her er lidt svar - har selv haft en:
>1. bygge-kvalitet
God - for en båd bygget for ca. 20 - 30 år siden

>2. køl-type
Langkølet

>3. sejlegnskaber
utrolig stabil - altid tør og sikker - selv i den værste "pelikan"
flere har sejlet jorden rundt - eller næsten men er tung
jeg har haft den oppe på knap 9 knob - men da var der
også en gevaldig medvind

>4. særheder
ikke bemærket nogen.
MVH
Hans Olsen

Fra : HM

Dato : 23-07-01 21:01

Takker for svarene, pladsen i båden imponerer mig
under alle omstændigheder, selv om indretningen ku
være endu bedre, en agterkahyt der er så stor at man
gider opholde sig dernede

-HM