Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nyt digital camera
Fra : FRBI

Dato : 19-07-01 13:57

Hej.

Jeg er på udkig efter et nyt digitalcamera, pt. har jeg et Olympus
c-900 som tager ok billeder. Det der irriterer mig ved det er
størrelsen og skydeklappen foran.
Jeg har set på Canon ixus 300 og Canon ixus samt Canon c20, havd skal
man kigge efter og hvilket tager de bedste fotos.
er der nogen der kan hjælpe mig, vil jeg være taknemmelig.

På forhånd tak Frank Birch

Fra : Roine Karlsson

Dato : 19-07-01 14:22

Hej

www.cyberphoto.se har de testat.

I svenska foto tidningen fick Ixus 300 lite dålig kritik pga sämre objektiv
än vanliga digital Ixus:en.

Har själv bla en vanlig digital Ixus och är mycket nöjd med den.

Titta på Digital Ixus V.

Roine

Fra : J Skantse

Dato : 19-07-01 17:07

Her er en oversigt over review sider :

http://www.all-digital-links.com/

Bemærk at nogle modeller hedder noget andet i USA, f.eks er Canon IXUS det
samme kamera som Canon ELPH i USA.

mvh/Jørgen