MacBook vil ikke parres med mobil
Fra : iSteen

Dato : 30-05-08 19:18

Min datter har fået en ny MB og en ny SE mobiltelefon (begge med
bluetooth selvf.)

Da jeg skulle sætte computer og mobil op til at kunne snakke sammen
(iSync og Adressebog) ville de ikke kendes ved hinanden. Jeg gjorde det
førhen på en iBook uden problemer.
Nogen der kan gennemskue en evt. fejl?

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 30-05-08 20:36

iSteen wrote:
> [...]
>
> Da jeg skulle sætte computer og mobil op til at kunne snakke sammen
> (iSync og Adressebog) ville de ikke kendes ved hinanden. Jeg gjorde det

Kan du evt. beskrive, hvad der sker og ikke sker? Det er lidt svært at
gætte detaljerne ;)

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : iSteen

Dato : 30-05-08 21:01

> Kan du evt. beskrive, hvad der sker og ikke sker? Det er lidt svært at
> gætte detaljerne ;)

Jeg starter iSync, og bliver bedt om at tilføje en enhed.
Tænder bluetooth på Mac og mobil - og efter at have gennemgået
proceduren med at tilføje/parre, siger iSync at programmet ikke
understøtter mobilen (SonyEricsson W890)....

Underligt, for jeg har tidligere syncet en SE mobil med en iBook

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-05-08 21:11

iSteen <isteen@gmail.com> wrote:

> [...]
> understøtter mobilen (SonyEricsson W890)....
>
> Underligt, for jeg har tidligere syncet en SE mobil med en iBook

hvis den ikke er med her:

<http://www.apple.com/macosx/features/isync/>

Så skal du se om der andre der har lavet en isync plugin ..

/thomas

Fra : iSteen

Dato : 30-05-08 21:45

> hvis den ikke er med her:
>
> <http://www.apple.com/macosx/features/isync/>
>
> Så skal du se om der andre der har lavet en isync plugin ..
>

> /thomas

Tak for linket.
Som du var inde på, så er W890i ikke med på listen over understøttede
mobiler. Løjerligt, men sådan er der så meget.
Tak for hjælpen alligevel - så ved jeg da, at det ikke er en W890i jeg
skal have næste gang

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-05-08 21:49

> [...]
> understøttede mobiler. Løjerligt, men sådan er der så meget. Tak for
> hjælpen alligevel - så ved jeg da, at det ikke er en W890i jeg skal have

der er håb:

<http://www.feisar.com/plugins.html>

/thomas

Fra : iSteen

Dato : 30-05-08 21:59

<http://www.feisar.com/plugins.html>

/thomas

Takker - der kommer måske en opdatering fra Apple engang

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 30-05-08 22:11

iSteen wrote:

> Som du var inde på, så er W890i ikke med på listen over understøttede
> mobiler. Løjerligt, men sådan er der så meget.

Det virker vist nok, hvis du installerer denne:
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/30274

Jeg har ikke prøvet og har ikke erfaring med det i anden sammenhæng...

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 31-05-08 08:40

iSteen <isteen@gmail.com> wrote:

> Tak for hjælpen alligevel - så ved jeg da, at det ikke er en W890i jeg
> skal have næste gang

Med en iPhone slipper du for sådanne problemer; du synkroniserer direkte
med .mac ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk