MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Opdateringer vil ikke installeres
Fra : Ukendt

Dato : 01-06-08 21:00

Hej.

Jeg har efter at have formateret min PC installeret en række opdateringer
osv.

Der ligger stadig flere opdateringer klar, men hver gang disse skal
installeres, bliver der meddelt, at installationen mislykkedes. De kan ikke
installeres.
Det samme sker for MSN Live Messenger installationen.

Jeg har forsøgt at genstarte maskinen flere gange.

Hvad kan man gøre - hvis man kan gør enoget?

Fra : Knud Erik

Dato : 01-06-08 22:43

"Michael Sørensen" <.> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har forsøgt at genstarte maskinen flere gange.
>
> Hvad kan man gøre - hvis man kan gør enoget?

Hej
Måske er der noget du kan bruge her
http://www.hcma.dk/tips11to20.htm#no13

Knud Erik

Fra : Peter

Dato : 02-06-08 11:54

> [...]
>
> Jeg har forsøgt at genstarte maskinen flere gange.
>
> Hvad kan man gøre - hvis man kan gør enoget?
Du skal have gen-registreret filen Wups2.dll. Det gør du som følger:
Tryk start og vælg kør
Skriv cdm og tryk enter
I det sorte dos vindue der popper op skriver du "net stop wuauserv" (uden
gåseøjne)
luk vinduet ved at skrive exit
start kør igen og skriv denne gang:

regsvr32 %windir%\system32\wups2.dll - og trykker på enter

Hvis din computer kører Windows XP Pro x64, skal kommandoen skrives således:
regsvr32 %windir%\syswow64\wups2.dll

Vær opmærksom på, at der er mellemrum mellem regsvr32 og det første procent
tegn

Klik på ok i alle bekræftelsesmeddelelser, som bliver vist

Så skal du lige have genstartet automatiske updateringer ved igen at bruge
kør.
skriv cmd og tryk enter og skriv derefter i dos vinduet - net start
wuauserv - og tryk enter.
skriv exit for at komme ud af dos vinduet

PeterB

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-08 21:09

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> skriv cmd og tryk enter og skriv derefter i dos vinduet - net start
> wuauserv - og tryk enter.
> skriv exit for at komme ud af dos vinduet

Mange tak for hjælpen.

Nem vejledning og lykkeligt resultat

Endnu engang tak.