MS Windows
briani 27239
Hjælp: \system32\ntoskrn1.exe
Fra : Wolle

Dato : 01-06-08 11:57

Hej.

Min bærbare kan ikke starte XP op - følgende tekst dukker op:
" Windows kunne ikke starte, fordi denne fil eller beskadiget eller mangler:
<windows rod>\system32\ntoskrn1.exe. - geninstaller en kopi af ovennævnte
fil"

Da maskinen ikke kan starte, kan jeg jo ikke finde og geninstallere denne
fil.

Har efterfølgende kørt en genistallation/reparation af XP fra cd i
forventning om, at dette vil geninstallere/reparere manglende filer, men det
ændrer ingenting.

Kan nogen hjælpe mig?

Mvh. Ole

Fra : Knud Erik

Dato : 01-06-08 13:24

"Wolle" <lemoSLET@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har efterfølgende kørt en genistallation/reparation af XP fra cd i
> forventning om, at dette vil geninstallere/reparere manglende filer, men

Hej
Prøv at kigge her, måske der er noget som kan bruges
http://support.microsoft.com/kb/314477/en-us

Knud Erik

Fra : hcma

Dato : 01-06-08 14:00

> [...]
>
> Har efterfølgende kørt en genistallation/reparation af XP fra cd i
> forventning om, at dette vil geninstallere/reparere manglende filer, men

og her er den å dansk
http://support.microsoft.com/?scid=kb%3Bda%3B314477&x=10&y=13
m v h
HCMA