Dagens ord: Klippe eller afarter heraf
Fra : Hauge

Dato : 29-05-08 19:34

Hejsa

Jeg takker for stafetten.

Da jeg lige har været ude for at klippe hæk, synes jeg at:

Dagens ord er Klippe, eller afarter heraf.

Og jeg lægger ud med et fedt nummer fra min ungdom:

CUTTING CREW - ( I Just ) DIED IN YOUR ARMS
http://youtube.com/watch?v=7iWIITLKEMM

Mvh Hauge

Brugte ord:
Ace, Alone/alene, America, Animal, Arms, Army, Away, Beautiful/smuk,
Bird, Bike, Birthday, Black, Blue, Booze, Born, Boy, Bridge, Båd, Car,
Cartoon, Country, Cowboy, Crazy, Crying, Dad/Father, Dance, Dark, Daughter,
Doctor, Dream, Duo, Dør, Eternal, Evil, Eyes/Øjne, Face/Ansigt, Fantasi,
farver/colors, Fat, Feelings, Fever, Food, Forkortelser, Fox, Friend,
Fun, Funk, Genial, Girls, Grand Prix, Græsk, Guitar, Hands, Hawaii,
Heart, Heaven, Heavy, Hello, Help, Hero, Highway, Hollywood, Hot, House,
Hurricane, Ireland, jack, Justice, King, Kiss, Klippe, Latin, Life,
Light/lys,
Live, Love, Luft/Ilt, Man, MILF., Milk, Mind, Monday, Money, Months,
Moon, Mother, Mountain, New York, Night, Nobody, Nordisk, Ocean, One, Pain,
Peace, Pearl, Pets, Physics, Pigenavne, Power, Pray, Queen, Quit, Radio,
Rain, Religion, Road, Robot, Rock, Rock'n Roll, Roses/rose/roser, Royal,
Run,
Ræv, Service, Sex, Skov, Sky, Small, Smile, Smoke, Snow, Soundtrack,
Speed, Spring, Stimulanser, Storby, Sun, Surprice, Sweet, Søndag,
tal/numbers/0123456789, Thunder, Time, Tomorrow, Train, Tribute, Twins,
Unknown, Walk, Water, Weak, Wedding, Weekend, West, Wheel, Whiskey, Wine,
Woman, Wood, Word, Work, World, Write, Yesterday, You

Fra : Martin [TMM]

Dato : 29-05-08 19:56

Hej
Hauge wrote:
> Dagens ord er Klippe, eller afarter heraf.

Spade skal der til:
Bryan Adams - Cuts like a knife
http://youtube.com/watch?v=qQjwtjdJfqU

En klippe er også et slags bjerg. På bjerget vokser der en lille blomst der
hedder en Edelweiss:... Bjerget ligger laaaangt ud' i skoveeen :)
Edelweiss - Bring me edelweiss
http://youtube.com/watch?v=TLVIICWRbjM

Og så til den lamme sang foroven... Så _ligger_ bjerget altså langt ude i
skoven.
http://youtube.com/watch?v=9Xw-7AI6A9U&feature=related

Det var alt for den 25-øre.

Mvh
Martin

Fra : Lars Frandsen

Dato : 29-05-08 19:58

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen
> Hejsa
>
> Jeg takker for stafetten.
>
> Da jeg lige har været ude for at klippe hæk, synes jeg at:
>
> Dagens ord er Klippe, eller afarter heraf.

Klippe her i afarten skære:
Average White Band - Cut The Cake
http://youtube.com/watch?v=OFzNXUUSFF0

En anden afart af klippe:
Mothers Finest - Piece Of The Rock
http://youtube.com/watch?v=3SEmPYRlhOw

Queen - We Will Rock You
http://youtube.com/watch?v=iikKzQwgBJc

--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Max

Dato : 29-05-08 20:32

Hej Hauge

> Dagens ord er Klippe, eller afarter heraf.

Juhu, så kan jeg spille en med Poul Simon :)

Loves me like a Rock
http://youtube.com/watch?v=4eDGUfvh6PQ&feature=related

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-08 20:53

Hauge wrote:
> Hejsa
>
> Jeg takker for stafetten.
>
> Da jeg lige har været ude for at klippe hæk, synes jeg at:
>
> Dagens ord er Klippe, eller afarter heraf.

Cut'n'Move / I'm alive:

http://www.youtube.com/watch?v=b6-hWJ4L9uw

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Pernille

Dato : 29-05-08 20:59

> Hejsa
>
> Jeg takker for stafetten.
>
> Da jeg lige har været ude for at klippe hæk, synes jeg at:
>
> Dagens ord er Klippe, eller afarter heraf.

Så håber jeg at denne afart kan gå...

Starship - We build this city on rock 'n' roll.
http://youtube.com/watch?v=uH-UqB7uYiE

Fra : Pernille

Dato : 29-05-08 21:06

> Hejsa
>
> Jeg takker for stafetten.
>
> Da jeg lige har været ude for at klippe hæk, synes jeg at:
>
> Dagens ord er Klippe, eller afarter heraf.

Steppen Woolf med "Rock me Baby"
http://youtube.com/watch?v=xa6xquyj5X0

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 29-05-08 21:07

Hauge wrote:
> Hejsa
>
> Jeg takker for stafetten.
>
> Da jeg lige har været ude for at klippe hæk, synes jeg at:
>
> Dagens ord er Klippe, eller afarter heraf.

Rock Nalle med "Jeg Ka' Li' Store Babser":
http://youtube.com/watch?v=qr5Y5lluOXU

KISS med "Hard Luck Woman" fra albummet "Rock And Roll Over":
http://youtube.com/watch?v=a_EIufhjHsE

AC/DC med "Let There Be Rock":
http://youtube.com/watch?v=98I85ceICRM

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Pernille

Dato : 29-05-08 21:28

> Hejsa
>
> Jeg takker for stafetten.
>
> Da jeg lige har været ude for at klippe hæk, synes jeg at:
>
> Dagens ord er Klippe, eller afarter heraf.

Og så var der skønheden, Lady Godiva, som ikke havde råd til at købe tøj, så
hun var nødt til at have langt hår, der kunne dække hendes smukke krop.
Men, så blev hun en berømt stjerne, og fik dermed råd til at købe tøj.
Altså lod hun sig klippe...

"- Her long blond hair, laying on the barbers floor..."
Det er Peter and Gordon, der synger.
http://youtube.com/watch?v=XOtJ-G6vq6k&feature=related

Havde jeg kunnet finde den, ville jeg have sendt "Skal vi klippe vore
julehjerter sammen"

Fra : Hauge

Dato : 30-05-08 05:26

Hej
Pernille wrote:
> Havde jeg kunnet finde den, ville jeg have sendt "Skal vi klippe vore
> julehjerter sammen"

Det var faktisk den jeg i første omgang ville have kastet i tråden, men
kunne heller ikke finde den

Mvh Hauge

Fra : Pernille

Dato : 30-05-08 07:17

> Hej
>
> Det var faktisk den jeg i første omgang ville have kastet i tråden, men
> kunne heller ikke finde den

Har du prøvet under "Shall we cut our Christmas hearts together"

Fra : Pernille

Dato : 30-05-08 07:20

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet under "Shall we cut our Christmas hearts together"

"Hvorfor må a æt få beatles-hår?" (ved ikk' om det er 'rigtigt' stavet...)

Fra : schlafen

Dato : 29-05-08 21:52

Rod Stewart - The first cut is the deepest
http://www.youtube.com/watch?v=jP52cgknJUU

Fra : Robert Eriksen

Dato : 30-05-08 02:20

Hauge wrote:
> Hejsa
>
> Jeg takker for stafetten.
>
> Da jeg lige har været ude for at klippe hæk, synes jeg at:
>
> Dagens ord er Klippe, eller afarter heraf.

Så vil jeg da være den første til at komme med den mest oplagte ;)

DAD - I Won't Cut My Hair

Men intet YouTube link... bliver slået ihjel langsomt hvis jeg nærmer
mig den slags heroppe

Fra : Broegger

Dato : 30-05-08 07:04

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev

> Hejsa
>
> Jeg takker for stafetten.
>
> Da jeg lige har været ude for at klippe hæk, synes jeg at:
>
> Dagens ord er Klippe, eller afarter heraf.

Så er Rolling Stones jo oplagte. Her med Brown Sugar
http://www.youtube.com/watch?v=Rx07A9LWBJA

Og en klippe består jo af "sten". Så er der jo "Sten med det ekstra ben"
http://www.youtube.com/watch?v=7bPswyEkHnw

Så slutter jeg med lidt rigtigt guitarfræs. Eric Johnson og Cliffs of
Dover. http://www.youtube.com/watch?v=55nAwmVLQSk

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

Fra : MM

Dato : 30-05-08 12:20

> Dagens ord er Klippe, eller afarter heraf.

Fra Pink Floyds album "The Final Cut" kommer titelnummeret: (advarsel, ret
ringe lyd)
http://www.youtube.com/watch?v=8sk4-LXbsMg

Muse - Micro Cuts:
http://www.youtube.com/watch?v=OzuAUN00vmg
En sang som beviser at der kan være meget lidt forskel på nogle folks stemme
og en skærebrænder...

~MM

Fra : MM

Dato : 30-05-08 12:25

Hvordan kunne jeg glemme denne:
Stevie Ray Vaughn med The House is Rockin'
http://www.youtube.com/watch?v=p88HutyvsZ8

Fra : Hauge

Dato : 30-05-08 20:41

MM wrote:
> Hvordan kunne jeg glemme denne:

Ja jeg er godt nok skuffet.. Hmft...

> Stevie Ray Vaughn med The House is Rockin'

Nå, men skuffelsen forsvandt hermed

Jeg synes du skal have dagens staffet..

Mvh Hauge

Fra : Max

Dato : 30-05-08 21:59

Hej Hauge

> Jeg synes du skal have dagens staffet..

Godt valg, Stevie var bare suveræn.

--
Mvh Max

Fra : MM

Dato : 31-05-08 00:11

> Ja jeg er godt nok skuffet.. Hmft...

> Nå, men skuffelsen forsvandt hermed
>
> Jeg synes du skal have dagens staffet..

Takker, jeg vender tilbage senere idag med et nyt ord...

~MM

Fra : Erling Jensen

Dato : 30-05-08 18:05

> Jeg takker for stafetten.
>
> Da jeg lige har været ude for at klippe hæk, synes jeg at:
>
> Dagens ord er Klippe, eller afarter heraf.

jeah så kan jeg endelig ogse bidrage med dette nummer fra en forgangen tid

Reunion med Life is a rock

http://youtube.com/watch?v=16kh-AP4OCU

mvh
Erling

Fra : Bjarne K.

Dato : 30-05-08 20:28

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Jeg takker for stafetten.
>
> Da jeg lige har været ude for at klippe hæk, synes jeg at:
>
> Dagens ord er Klippe, eller afarter heraf.

Scissor Sisters - I don't feel like dancing (Eder godt nummer)
http://www.youtube.com/watch?v=LOO50gNRJ2s (Live)
http://www.youtube.com/watch?v=cL_beqoEoXg (Off. Video)

OK lidt langt ude, men den kom lige ind på lystavlen

Fed dreng tynd - Long haired freaky people.
http://www.youtube.com/watch?v=zFavW0bfbZc

Lidt længre ude

Weird Al - The saga begins (fra Running with Scissors)
http://www.youtube.com/watch?v=Q-gi4Nt_xxg

Bjarne K.