Bambus batteri til ibook ?
Fra : jagge

Dato : 30-04-08 21:11

Hej

Har nogen af jer erfaringer med uoriginale batteri til en ibook ?

Priser, ydeevne, forhandler ??

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-04-08 22:22

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> Hej
>
> Har nogen af jer erfaringer med uoriginale batteri til en ibook ?
>
> Priser, ydeevne, forhandler ??

pris er lavere, men ikke vildt billigt, ydeevne sporadisk ... jeg vil
kun ty til uorginale batteriet hvis det var komplet umuligt at skaffe
den ægte vare. F.eks. til gamle TiBooks eller iBook G3

/thomas

Fra : jagge

Dato : 01-05-08 13:08

> pris er lavere, men ikke vildt billigt, ydeevne sporadisk ... jeg vil
> kun ty til uorginale batteriet hvis det var komplet umuligt at skaffe
> den ægte vare. F.eks. til gamle TiBooks eller iBook G3

Til andre maskiner er de jo langt billigere. Men jeg må da indrømme at
jeg ikke har checket hvad et originalt koster til en G4 iBook.

Det vil jeg lige checke op på.

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-05-08 13:15

> Til andre maskiner er de jo langt billigere. Men jeg må da indrømme at
> jeg ikke har checket hvad et originalt koster til en G4 iBook.
>
> Det vil jeg lige checke op på.

ca. 995,- ex. moms ... mener jeg

/thomas

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 01-05-08 13:14

On 2008-04-30 22:11:10 +0200, jagge@noname.invalid (jagge) said:

> Hej
>
> Har nogen af jer erfaringer med uoriginale batteri til en ibook ?
>
> Priser, ydeevne, forhandler ??
>
> Venlig hilsen
>
> Jakob

Mit arbejde bestlte et replacement til mig igennem maca (nu Comwir) Det
kosttet det samme, var uoriginalt og i løbet af kort tid var det nede
på 80%. Så jeg ville købe et originalt...