Macromedia Flash Video
Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 21-04-08 15:17

Jeg har downloadet en gratis filmstump fra en hjemmeside. Den viser sig
at være en Macromedia Flash Video (endelse: flv).
Den spiller fint fra sitet. Men jeg kan ikke finde noget at spille filen
med fra disken. QuickTime vil ikke.

Forslag?

--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 21-04-08 15:33

"Ove Steen Smidt" <ossmidt@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Søg efter en flv player .
http://www.download.com/FLV-Player/3000-2139_4-10467081.html

--
ad

Fra : Tonny

Dato : 21-04-08 15:42

In article <fui8i4$1qhj$1@newsbin.cybercity.dk>, Awul Dasfilshabeda
<awul.dasfilshab***@gmail.com> wrote:

ƒ http://www.download.com/FLV-Player/3000-2139_4-10467081.html

Du linker til "flvplayer_setup.exe". Virker nok ikke særlig godt i OSX.

Tonny

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 21-04-08 15:40

"Ove Steen Smidt" <ossmidt@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Så ikke jeg var havnet i mac gruppen !
http://www.wimpyplayer.com/products/wimpy_standalone_flv_player.html
--
ad

Fra : Tonny

Dato : 21-04-08 15:43

In article <1ifr945.pdgn9br1imu6N%ossmidt@tdcadsl.dk>, Ove Steen Smidt
<ossmidt@tdcadsl.dk> wrote:

ƒ Jeg har downloadet en gratis filmstump fra en hjemmeside. Den viser sig
ƒ at være en Macromedia Flash Video (endelse: flv).
ƒ Den spiller fint fra sitet. Men jeg kan ikke finde noget at spille filen
ƒ med fra disken. QuickTime vil ikke.
ƒ Forslag?

Prøv evt. VLC; den æder det meste, men jeg husker ikke lige på stående
fod, om den også kan afspille (alle) Flash-animationer.

Tonny

Fra : Søren Bertelsen

Dato : 21-04-08 16:03

On 2008-04-21 16:16:54 +0200, ossmidt@tdcadsl.dk (Ove Steen Smidt) said:

> [...]
> at være en Macromedia Flash Video (endelse: flv).
> Den spiller fint fra sitet. Men jeg kan ikke finde noget at spille filen

Åbn den i din web-browser.
--

// Søren
munki at munki dot dk

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 21-04-08 17:16

Søren Bertelsen <soren@munki.dk> wrote:

> Åbn den i din web-browser.

Virker hverken i Safari eller Firefox
--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt

Fra : Michael Holm

Dato : 22-04-08 22:21

> [...]

> at være en Macromedia Flash Video (endelse: flv).
> Den spiller fint fra sitet. Men jeg kan ikke finde noget at spille filen

hvis du downloader og instalere Perian kan quicktimer afspille en hel
masse, bla. flv. filer
--
Michael Holm - ichat: kiaikido [at] mac.com
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 23-04-08 07:31

Michael Holm <spam@toitsu.dk> wrote:

> hvis du downloader og instalere Perian kan quicktimer afspille en hel
> masse, bla. flv. filer

Tak. Det var lige det, der skulle til. Men man må da undre sig over, at
Apple ikke kan finde ud af at indbygge de her 900 kb i QT som standard.
--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt