Kan nogen anbefale en god musikskole for 2~
Fra : Martin Manscher

Dato : 16-05-08 12:48

Jeg leder efter en musikskole/musikalsk legestue/musikpædagigisk
tilbud til min datter på snart 4, og et mindre barn på 2. Kan nogen
anbefale noget i København/Frederiksberg og nærmeste omegn?

Martin, Valby

Fra : Bo Braendstrup

Dato : 18-05-08 00:36

"Martin Manscher" <martinmanscher@gmail.com> wrote in
message
[...]

Så nogle "visitkort" hos Aage i dag. Ind og hente sådan et
på mandag, hva'!
Målgruppen er vist voksne, men tjek dem ud. Måske de kender
Aage er Musikhuset Aage Jensen, hjørnet af Åbenrå og
Krystalgade.
Det er (næsten) lige ved siden af Rundetårn.
Spørg, når du nu er derinde, de er smadder flinke. Jo, de
er!

/Bo.