when ich stehe an der bar und ?
Fra : sigurno

Dato : 13-05-08 16:35

Nogen der kan finde denne på YouTube:
When ich stehe an der bar und ich habe kein geld. eller hedder den I'm
crying in my beer?

Mvh.

Sigurno

Fra : Eva Schmidt

Dato : 13-05-08 17:56

"sigurno" <pawlova@cafeer.dk> skrev i meddelelsen
> Nogen der kan finde denne på YouTube:
> When ich stehe an der bar und ich habe kein geld. eller hedder den I'm
> crying in my beer?
>

> Mvh.

Kan det være denne:

"A pub with no beer"?
http://www.youtube.com/watch?v=EdyQjvACPQA&feature=related

mvh Eva

Fra : sigurno

Dato : 13-05-08 20:00

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> "sigurno" <pawlova@cafeer.dk> skrev i meddelelsen "A pub with no beer"?
> http://www.youtube.com/watch?v=EdyQjvACPQA&feature=related
>
> mvh Eva

Hej Eva

Ja, melodien er den samme, blot er der ingen øl i "din version". Den jeg
efterlyste , har han ingen penge til øl. Tak for lionket, det er altid
spændende med variationer.

Sigurno

Fra : Max

Dato : 13-05-08 18:52

Hej Sigurno

> When ich stehe an der bar und ich habe kein geld. eller hedder den I'm
> crying in my beer?

På dansk hedder den "NÅR JEG STÅR VED EN BAR"

--
Mvh Max

Fra : Max

Dato : 13-05-08 18:54

Hej sigurno

http://www.youtube.com/watch?v=CIADKfIE_iw

--
Mvh Max

Fra : sigurno

Dato : 13-05-08 20:05

> Hej sigurno
>
> http://www.youtube.com/watch?v=CIADKfIE_iw
>
> --
> Mvh Max

Hej Max

Ja, det var den. Og da jeg så hørte den, gik det op for mig, at det er to
sange jeg blander. I'm crying in my beer, er en helt anden sang. Men den kan
jeg heller ikke finde. Men altså det var egentlig med Bobbejaan jeg hørte
den engang, og jeg kan så ikke forstå, hvorfor jeg ikke fik den frem på
Tuben. Tak for linket.

Mvh.

Sigurno