Dagens ord: Kiss/kys
Fra : Pernille

Dato : 08-05-08 21:41

Det gik hurtiger med at finde et ord.
Jeg så lige at "Per" havde skrevet "det er hans kys". Og så tænkte jeg på
Cher og hendes udgave af "It's in his kiss"

Nu ser jeg så frem til at se jeres bud. Der er jo skrevet meget om kys og
kissing.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-05-08 22:00

Pernille wrote:
> [...]
> jeg på Cher og hendes udgave af "It's in his kiss"
>
> Nu ser jeg så frem til at se jeres bud. Der er jo skrevet meget om

KISS med "Detroit Rock City":
http://www.youtube.com/watch?v=TgsoJrzplUI

Lita Ford med "Kiss Me Deadly":
http://www.youtube.com/watch?v=6sa-4A7RrP8

Alannah Myles med "Song Instead Of A Kiss":
http://www.youtube.com/watch?v=n5x4lwLwsvs

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 08-05-08 22:20

Pernille skrev:

> Nu ser jeg så frem til at se jeres bud. Der er jo skrevet meget om
> kys og kissing.

Du får en dobbeltforestilling:

Elton John, "Kiss the Bride":
http://youtube.com/watch?v=7scLl-GfIKI

TV-2, "Kys bruden":
http://youtube.com/watch?v=ya-BbA8Ephg

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Holm

Dato : 08-05-08 22:26

Juliette Lewis & The Licks - "Hot Kiss"
http://www.youtube.com/watch?v=ChW8DpALJpo

Jep, skuespillerinden...hun er ikke rigtig klog

--
s s h o l m (at) g m a i l . c o m

Fra : Broegger

Dato : 08-05-08 22:32

"Pernille" <Hovedst@den> skrev

> Nu ser jeg så frem til at se jeres bud. Der er jo skrevet meget om kys
> og kissing.

Prince! Kiss. Den version kunne jeg dog ikke finde på røreret, så her er
Tom Jones og Art of Noise.
http://www.youtube.com/watch?v=qzxMQAAx_4Q

Og så er der jo Brotherhood Of Man - Save All Your Kisses
http://www.youtube.com/watch?v=OoknDiEcJWw
Er de ikke bare søde

Lars H.U.G har jo lavet pladen Kysser himlen farvel Fra den skal vi have
Elsker dig forevigt.
http://www.youtube.com/watch?v=vkytMGaeHK4

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

Fra : -= JF =-

Dato : 08-05-08 22:52

Pernille skrev:

> Nu ser jeg så frem til at se jeres bud. Der er jo skrevet meget om kys og
> kissing.

Her er feriehittet fra Tyrkiet for nogle år siden: Tarkan med Kiss Kiss.
http://www.youtube.com/watch?v=vRsyyBFcHYQ&feature=related

--
Mvh. John

Fra : Per Hagemann

Dato : 09-05-08 00:00

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i meddelelsen
> [...]
> Cher og hendes udgave af "It's in his kiss"
>
> Nu ser jeg så frem til at se jeres bud. Der er jo skrevet meget om kys og

Nu har jeg forgæves søgt efter følgende:
Max Hansen: Kys Hinanden
Grethe Sønck: Tak for alle kyssene
Alberte: Tænder på et kys
Ib Grønbech: Kys mig Karen

Der er mere held med at finde nogle engelsksprogede

Elvis Presley - Kiss me quick

http://www.youtube.com/watch?v=5n8u0YxI65Y

Drifters - Kissin' in the back row of the movies

http://www.youtube.com/watch?v=jZsvXizOW2I

ABBA - Kisses of fire

http://www.youtube.com/watch?v=VB1_KigooeY

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 09-05-08 00:23

Pernille skrev:

> Jeg så lige at "Per" havde skrevet "det er hans kys". Og så tænkte
> jeg på Cher og hendes udgave af "It's in his kiss"

Den er i øvrigt her:
http://youtube.com/watch?v=5KmL8hjpf1k

Her en glimrende udgave med en ung og slank Aretha Franklin:
http://youtube.com/watch?v=dAueAEO8Abk

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : schlafen

Dato : 09-05-08 05:31

Faith Hill - This Kiss
http://www.youtube.com/watch?v=_LFFFd5MjzM

Hall & Oates - Kiss on My List
http://www.youtube.com/watch?v=GQUMDoZ4VCg

Del Amitri - Kiss this thing goodbye
http://www.youtube.com/watch?v=jYdZcvxTd6A

U2 - Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me
http://www.youtube.com/watch?v=KE3X79WbtEE

Meat Loaf - If this is the last kiss
http://www.youtube.com/watch?v=t5he42PIdkg

Will Powers - Kissing with confidence
http://www.youtube.com/watch?v=dp-4o0IodsE

Fra : Pernille

Dato : 10-05-08 08:22

"schlafen" <luft@hansa.de> skrev i en meddelelse

> Hall & Oates - Kiss on My List
> http://www.youtube.com/watch?v=GQUMDoZ4VCg

Schlafen, den får du stafetten for.
Det er meget længe siden, at jeg har hørt den, - og så minder den mig om en
dejlig sommerferie, i Californien.
Tak for den, og tak for alle andre bud!
Alle ønskes en rigtig god pinse!
Vejret tegner jo godt!

Fra : -V-

Dato : 09-05-08 02:35

On May 8, 10:40 pm, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:
> Nu ser jeg så frem til at se jeres bud. Der er jo skrevet meget om kys og
> kissing.

Dokken med 'Kiss of Death', desværre uden George Lynch:
http://www.youtube.com/watch?v=k4Q9FB-oJAY

-V-

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-08 17:28

Right Said Fred/Don't talk just kiss:

http://www.youtube.com/watch?v=Rbb4xWYHfwI

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Mathias

Dato : 10-05-08 13:24

Pernille skrev:
> Nu ser jeg så frem til at se jeres bud. Der er jo skrevet meget om kys og
> kissing.

The Cure med Just like Heaven og The Kiss
http://www.youtube.com/watch?v=I7CK1bHA6AM

Begge er fra det fantastiske "Kiss me, kiss me, kiss me"