Nogen der ka hjælpe med den?
Fra : Jim

Dato : 07-05-08 18:43

Hej NG
Jeg har et, i mine øjne, et tåbeligt spørgsmål.
Min Mor leder efter en sang, med en gammel mand der fløjter og nogle børn
der synger..
Hun siger den har været i fjernsynet i forbindelse med en reklame...
Og der er vist nok engelsk sang.
Det er egentlig alt jeg ved.

Er der nogen der ka klare den?

Ved det lyder dumt, men hun ville blive glad.
Hilsen Jim

Fra : Martin [TMM]

Dato : 07-05-08 19:12

Hej
Jim wrote:
> Min Mor leder efter en sang, med en gammel mand der fløjter og nogle
> børn der synger..

Min første tanke er Roger Whittaker. Andet kan jeg ikke lige sige.

Mvh
Martin

Fra : Jim

Dato : 07-05-08 19:36

Fra : Michael Lund

Dato : 07-05-08 20:08

"Jim" <ny11092001@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det er egentlig alt jeg ved.
>
> Er der nogen der ka klare den?
>
> Ved det lyder dumt, men hun ville blive glad.

Mon ikke det Kenneth Bager med Fragment eight. Den bliver brugt af
Amagerbanken (mener jeg)

http://www.youtube.com/watch?v=0m2sWyc6lOc

Mic.

Fra : Jim

Dato : 07-05-08 20:24

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> wrote in message

> "Jim" <ny11092001@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det Kenneth Bager med Fragment eight. Den bliver brugt af
> [...]
der blev hun da glad

Fra : Michael Lund

Dato : 08-05-08 22:26

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Jim" <ny11092001@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det Kenneth Bager med Fragment eight. Den bliver brugt af
> Amagerbanken (mener jeg)

Og det var så forkert - det er Arbejdernes Landsbank

Mic.

Fra : Aage Jæger

Dato : 08-05-08 10:49

> [...]
> Jeg har et, i mine øjne, et tåbeligt spørgsmål.
> Min Mor leder efter en sang, med en gammel mand der fløjter og nogle børn

Af ren nysgerrighed: Hvordan kan hun høre, at det er en _gammel_ mand, der
fløjter? :)

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-08 11:52

"Aage Jæger" <aage@ingenspam.invalid> wrote in message

> Af ren nysgerrighed: Hvordan kan hun høre, at det er en _gammel_ mand, der
> fløjter? :)

Man kan høre protesen rasle

/Alex

Fra : Jim