Hvad bruger man idag til at lave MP3 ?
Fra : Henrik Laursen

Dato : 06-05-08 16:20

Nu da DbPowerAMP er blevet payware og enda gør ens computer pisse
ustabil, hvis man har en dual-core siddende i (fryser ens PC), hvad
kan man så istedet bruge til at lave MP3'ere med nemt og bekvemt ?

--
Henrik Laursen

Fra : Max

Dato : 06-05-08 16:46

Hej Henrik

> kan man så istedet bruge til at lave MP3'ere med nemt og bekvemt ?

CDex.

--
Mvh Max

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-05-08 17:00

Max skrev:

>CDex.

Det kan ikke være istedet, det har man da brugt de sidste mange år

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Max

Dato : 06-05-08 17:25

Hej Ivan

> Det kan ikke være istedet, det har man da brugt de sidste mange år

Jeg forstår heller ikke at nogen har brugt andet :)

--
Mvh Max

Fra : Henrik Laursen

Dato : 06-05-08 22:04

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in

> Hej Ivan

> Jeg forstår heller ikke at nogen har brugt andet :)

Kigger på den.
Tak for tip.

--
Henrik Laursen

Fra : Steen Jensen

Dato : 07-05-08 15:14

Henrik Laursen <nomail@dont-like-spam.com> wrote:

> Nu da DbPowerAMP er blevet payware og enda gør ens computer pisse
> ustabil, hvis man har en dual-core siddende i (fryser ens PC), hvad
> kan man så istedet bruge til at lave MP3'ere med nemt og bekvemt ?

Jeg bruger såmænd bare iTunes

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 07-05-08 16:09

> [...]

> ustabil, hvis man har en dual-core siddende i (fryser ens PC), hvad
> kan man så istedet bruge til at lave MP3'ere med nemt og bekvemt ?

iTunes burde vel være det oplagte valg?

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 07-05-08 16:55

On Wed, 7 May 2008 17:09:29 +0200, jesper@gylling.net (Jesper Haaber
Gylling) wrote:

>iTunes burde vel være det oplagte valg?

Nej, det bedste valg er, som flere skriver CDex.
Stabilt, Gratis, og bruger Lame dekoder.

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Anglachel

Dato : 07-05-08 17:04

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i en meddelelse
> Nej, det bedste valg er, som flere skriver CDex.
> Stabilt, Gratis, og bruger Lame dekoder.

EAC er også ret god

Fra : Henrik Laursen

Dato : 07-05-08 19:46

Poul Erik Lindaa <poulerik@lindaa.cykeldk> wrote in

> Nej, det bedste valg er, som flere skriver CDex.
> Stabilt, Gratis, og bruger Lame dekoder.

Kigge på den, ja CDex er effektiv til CD'ere, men ikke til når man laver
eks. edit af rippede vinyler der ligger som WAV på ens harddisk.
Fandt istedet Xilisoft Audio Converter v2.1.69 og skiftede bare dens lidt
gamle Lame dll'er ud med den noget nyere stable version 3.96.1

--
Henrik Laursen

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 07-05-08 22:16

On 07 May 2008 18:45:40 GMT, Henrik Laursen
> [...]

>Fandt istedet Xilisoft Audio Converter v2.1.69 og skiftede bare dens lidt
>gamle Lame dll'er ud med den noget nyere stable version 3.96.1

Det er den da også fin til.
Muligheden er under "Omdan" eller tryk på F11

Fra : Henrik Laursen

Dato : 08-05-08 14:55

> Det er den da også fin til.
> Muligheden er under "Omdan" eller tryk på F11

Aaaha, ik' lige en funtion jeg spottede.
Tak for opskriften.

--
Henrik Laursen

Fra : Max

Dato : 08-05-08 06:36

Hej Henrik

> [...]
> Fandt istedet Xilisoft Audio Converter v2.1.69 og skiftede bare dens
> lidt gamle Lame dll'er ud med den noget nyere stable version 3.96.1

Hvad er det helt præcis du mener CDex ikke kan ?

--
Mvh Max

Fra : Robert Eriksen

Dato : 08-05-08 12:35

Max wrote:
> Hej Henrik

> Hvad er det helt præcis du mener CDex ikke kan ?

Kan CDex hente covers?
Det er den eneste grund til jeg bruger Media Player istedet for CDex :-/

Fra : Max

Dato : 08-05-08 16:10

Hej Robert

> Kan CDex hente covers?

Nej, det har jo ikke noget med MP3 gøre.

--
Mvh Max

Fra : Robert Eriksen

Dato : 09-05-08 12:15

Max wrote:
> Hej Robert

> Nej, det har jo ikke noget med MP3 gøre.

Derfor er det nu meget rart at have alligevel

Fra : Max

Dato : 09-05-08 12:24

Hej Robert

> Derfor er det nu meget rart at have alligevel

Jeg forstår ikke hvad man skal bruge det til.

--
Mvh Max