Dagens ord: Boy
Fra : schlafen

Dato : 04-05-08 15:48

takker...

Inspireret af hvad jeg lige hører for tiden....

Fall Out Boy - Beat It (Michael Jackson's go'e gammle)
http://www.youtube.com/watch?v=cgmL2LeuhY4

Listen over brugte ord:
Ace, Alone/alene, America, Animal, Arms, Army, Away, Beautiful/smuk, Bike,
Birthday, Black, Blue, Booze, Boy, Bridge, Car, Cartoon, Country, Cowboy,
Crazy, Dad/Father, Dance, Dark, Daughter, Doctor, Dream, Duo, Dør, Eternal,
Evil, Eyes/Øjne, Fantasi, farver/colors, Fat, Feelings, Fever, Food,
Forkortelser, Friend, Fun, Funk, Genial, Girls, Grand Prix, Guitar, Hands,
Hawaii, Heart, Heaven, Heavy, Hello, Help, Highway, Hollywood, Hot, House,
Hurricane, Ireland, jack, King, Latin, Life, Light/lys, Live, Love,
Luft/Ilt, Man/Mand, MILF., Milk, Milk, Mind, Monday, Money, Moon, Mother,
Night, Nobody, Ocean, One, Pain, Peace, Pearl, Pets, Physics, Pigenavne,
Pray, Queen, Quit, Radio, Rain, Religion, Road, Robot, Rock, Rock'n Roll,
Roses/rose/roser, Royal, Run, Service, Sex, Skov, Sky, Small, Smile, Smoke,
Snow, Speed, Spring, Stimulanser, Storby, Sun, Surprice, Sweet, Søndag,
tal/numbers/0123456789, Thunder, Time, Tomorrow, Train, Tribute, Twins,
Unknown, Walk, Water, Wedding, Weekend, Wheel, Whiskey, Wine, Woman, Wood,
Word, Work, World, Write, Yesterday, You,

Fra : Holst

Dato : 04-05-08 15:54

schlafen wrote:

> Inspireret af hvad jeg lige hører for tiden....
>
> Fall Out Boy - Beat It (Michael Jackson's go'e gammle)
> http://www.youtube.com/watch?v=cgmL2LeuhY4

Ja, smag og behag

Duran Duran - Wild Boys
http://www.youtube.com/watch?v=gCWyYOOS8FQ

Fra : schlafen

Dato : 04-05-08 16:01

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i meddelelsen

> Ja, smag og behag

ja, ja men jeg hører også meget meget andet....fx

Sinitta - Toy Boy
http://www.youtube.com/watch?v=be7rBgc-OEE

Fra : Holst

Dato : 04-05-08 17:00

schlafen wrote:

> ja, ja men jeg hører også meget meget andet....fx
>
> Sinitta - Toy Boy
> http://www.youtube.com/watch?v=be7rBgc-OEE

Ja, er vi nået ned på det niveau, så er det vist også værd at nævne:

Sabrina - Boys (Summertime Love)
http://www.youtube.com/watch?v=YvstDQIG5Kk

Fra : Hauge

Dato : 04-05-08 17:03

Holst wrote:
> Sabrina - Boys (Summertime Love)

Foooor langsom

Mvh Hauge

Fra : Holst

Dato : 04-05-08 17:06

Hauge wrote:

> Foooor langsom

Ja, jeg bemærkede det godt :)

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-05-08 15:59

schlafen wrote:

Beach Boys med "I Get Around":
http://www.youtube.com/watch?v=mN7Xs9WVNBU

Racey med "Boy Oh Boy":
http://www.youtube.com/watch?v=RRyQ7ANqtD0

Kliche med "Okay Okay Boys":
http://www.youtube.com/watch?v=pGfhh9PqPr4

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Broegger

Dato : 04-05-08 16:05

"schlafen" <luft@hansa.de> skrev

.... Boy

Et af de aller bedste U2 numre. I will follow fra skiven Boy
http://www.youtube.com/watch?v=qUcbga9ofo4

Og så noget PPPPOOOOPPPP Bad Boys blue med You're a woman
http://www.youtube.com/watch?v=TRJsth_xqg0

Og så kan man ikke hoppe forbi lidt Rock. Thin Lizzy. The boys are back in
town. http://www.youtube.com/watch?v=wX7H2LFSA5M

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

Fra : schlafen

Dato : 05-05-08 11:33

"Broegger" <thomas@removethisbroeggerne.dk> skrev i meddelelsen
> "schlafen" <luft@hansa.de> skrev
>
> ... Boy
>

> Og så kan man ikke hoppe forbi lidt Rock. Thin Lizzy. The boys are back in
> town. http://www.youtube.com/watch?v=wX7H2LFSA5M

Selvfølgelig - dette fantastiske nummer gi'r dig stafetten......

"That jukebox in the corner blasting out my favorite song
The nights are getting warmer, it won't be long
Won't be long till summer comes
Now that the boys are here again"

Fra : Broegger

Dato : 05-05-08 12:31

> Selvfølgelig - dette fantastiske nummer gi'r dig stafetten......

Lizzy kunne noget helt specielt! Sådan er det bare. Tak for stafetten.

Fra : B. Sørensen

Dato : 04-05-08 16:49

"schlafen" <luft@hansa.de> skrev i en meddelelse
> takker...

Den dejligste far-til-søn ballade ever
JOHN LENNON BEAUTIFUL BOY
http://www.youtube.com/watch?v=B5HyePwfIXQ&feature=related

Boyz II Men - I'll Make Love To You (Sexy Version Mix)
http://www.youtube.com/watch?v=5aYgR_YmeUM&feature=related

OG så fikjeg lejlighed til lige at smide et klip fra en af mine favorit
feel-good-film ind:
God Only Knows - Beach Boys
http://www.youtube.com/watch?v=n8-_Ated6Io

B.Sørensen

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 04-05-08 16:54

schlafen skrev:

> takker...

Paul Simons "Boy in the Bubble" - jeg har lige set fem-ti udgaver
igennem, og her er de to bedste, den ene fra Sydafrika, den anden fra
Central Park:

http://youtube.com/watch?v=GykbnvufIZE
http://youtube.com/watch?v=GZYKdAPOc90

Queen, "Good Old-Fashioned Lover Boy":

http://youtube.com/watch?v=KPTZBmD_ekw

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Hauge

Dato : 04-05-08 16:59

Hejsa
schlafen wrote:
> takker...

Så synes jeg da et "godt" nummer fra da jeg var ung og savlende skal med (nu
er jeg kun savlende) ;)

Sabrina - Boys
http://youtube.com/watch?v=YvstDQIG5Kk

Mvh Hauge

Fra : Per Hagemann

Dato : 04-05-08 21:02

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev
> Så synes jeg da et "godt" nummer fra da jeg var ung og savlende skal med
> (nu er jeg kun savlende) ;)
>
> Sabrina - Boys

Et kort men mere frækt klip med samme nummer:

http://www.youtube.com/watch?v=-nLTz8vRHUE

Og her hele den samme optræden, som viser at Sabrina i det spanske
tv-program faktisk dansede til nummeret Hot Girl, hvor ordet boy også er
med:

http://www.youtube.com/watch?v=WWhoyJjQ1EY

Dreng hedder Chico på spansk, så vi kan få endnu en meget udfordrende video
med hende.

Sabrina - My Chico

http://www.youtube.com/watch?v=yMeuQJOsB04

Som modvægt til den løsslupne stemning kommer her et af Pet Shop Boys
største hits.

Pet Shop Boys - It's a Sin

http://www.youtube.com/watch?v=iszy6_NMOD0

Fra : Lars Frandsen

Dato : 04-05-08 19:24

"schlafen" <luft@hansa.de> skrev i meddelelsen
> takker...
>
> Inspireret af hvad jeg lige hører for tiden....
>
> Fall Out Boy - Beat It (Michael Jackson's go'e gammle)
> http://www.youtube.com/watch?v=cgmL2LeuhY4

Wham - Bad Boys
http://youtube.com/watch?v=Oisr9QqWrOs

--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-08 19:39

schlafen wrote:
> takker...

Endnu engang lidt fra egen pladesamling:

Baltimora - Tarzan Boy
http://www.youtube.com/watch?v=_r0n9Dv6XnY

Millie "My Boy Lollipop"
http://www.youtube.com/watch?v=XEx73PMveko

Aneka - Japanese Boy
http://www.youtube.com/watch?v=nCH1IlOfDTM

Bros - Drop the Boy
http://www.youtube.com/watch?v=AeF1rt9juwM

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Anglachel

Dato : 04-05-08 20:01

> [...]
> takker...
>
> Inspireret af hvad jeg lige hører for tiden....
>
> Fall Out Boy - Beat It (Michael Jackson's go'e gammle)

The Libertines Boys in the band
http://youtube.com/watch?v=7xg5MAQ3dAU

The Damned Jet Boy Jet Girl
http://youtube.com/watch?v=NN0OYeVvyk4

Beastie Boys Sabotage
http://youtube.com/watch?v=-sbqIyeed4g

Fra : Holm

Dato : 04-05-08 21:31

Daaav

Foo Fighters - "Cheer Up, Boys (Your Make-up Is Running)"
http://youtube.com/watch?v=oHX6o1yE0sY

--
s s h o l m (at) g m a i l . c o m

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 05-05-08 08:21

"schlafen" <luft@hansa.de> skrev i en meddelelse
> takker...
>
> Inspireret af hvad jeg lige hører for tiden....

He, så må Meat Loaf på banen igen
Meat Loaf: Lost Boys and Golden Girls
http://www.youtube.com/watch?v=WzTGw5Kaktk

VH Pernille

Fra : -V-

Dato : 05-05-08 05:56

On 4 Maj, 16:47, "schlafen" <l...@hansa.de> wrote:

Uforlignelige Accept: 'London Leather Boys':
http://www.youtube.com/watch?v=zGSKn1e388Q

-V-

Fra : Mathias

Dato : 05-05-08 21:12

Jeg sad i lang tid og skrev lange indledninger, men det her er hvad det
er blevet til.
Jeg håber at nogen vil lytte til nummeret alligevel.

Xiu Xiu - Boy Soprano
http://youtube.com/watch?v=EJFmpLvofrM

Fra : Pernille

Dato : 06-05-08 08:19

> [...]
> takker...
>
> Inspireret af hvad jeg lige hører for tiden....
>
> Fall Out Boy - Beat It (Michael Jackson's go'e gammle)

Jeg har lige 2 bud på sange, omhandlende drenge.
Så vidt jeg kan se, er der ingen andre, der har bragt dem.

Deniece Williams - Let's hear it for the boy
http://youtube.com/watch?v=peNZVndJX1E

Manhattan Transfer - Boy from New York City
http://youtube.com/watch?v=bn7vWeTxUhw

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 06-05-08 09:21

On Tue, 6 May 2008 09:18:55 +0200, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

Undskyld at dette ikke lige passer i tråden.

Pernille, har du set hvad der kommer på Discovery Channel torsdag
aften kl 21.

Det sidste døgn. DEnne gang om "The Lizard King". Ham ved du nok hvem
er.

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Pernille

Dato : 06-05-08 09:28

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i en meddelelse
> [...]
> aften kl 21.
>
> Det sidste døgn. DEnne gang om "The Lizard King". Ham ved du nok hvem

- Jim Morrison...
Jeg kan ikke modtage den kanal... Øv!
Men, mange tak, fordi du gør mig opmærksom på det!!!

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 06-05-08 17:04

On Tue, 6 May 2008 10:28:21 +0200, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

>"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i en meddelelse

>- Jim Morrison...
>Jeg kan ikke modtage den kanal... Øv!
>Men, mange tak, fordi du gør mig opmærksom på det!!!

Finder du ikke en løsning, så skriv til mig.

Fra : Pernille

Dato : 07-05-08 08:24

> Finder du ikke en løsning, så skriv til mig.

Mange tak skal du have!
Jeg må se, hvad jeg kan gøre.
Måske kan jeg få en til at optage det for mig...
Men tak!

Ha' en go' dag!

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 07-05-08 12:22

On Wed, 7 May 2008 09:23:35 +0200, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

>Mange tak skal du have!
>Jeg må se, hvad jeg kan gøre.
>Måske kan jeg få en til at optage det for mig...
>Men tak!

Ellers kan jeg.

Fra : Pernille

Dato : 07-05-08 21:32