En eller anden sang
Fra : Jacob

Dato : 03-05-08 22:51

Hejsa

Jeg ville høre om der er nogen der kan hjælpe, for en del år siden tror jeg
nok, blever der rimelig tit spillet en sang hvor "Angelina" indgik og havde
et halvt højt tempo, men fandt desværre aldrig ud af hvad den havde af title
er der nogen der kan hjælpe ?

Fra : ">PH

Dato : 03-05-08 23:08
Fra : Jacob

Dato : 03-05-08 23:12

">PH<" <nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> "Jacob"

> Den gamle sang med Brølende Olsen?
>
> http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspinclude?file=.%2Findex.jsp&tplDir=web&page=viewtrack&trackid=1679338&wmencpid=92&artistid=290293#
>
> Per

Nej, det er ikke den (ham der sang havde en lidt sjovt stemme), samt blev
der også sunget noget med farwell tror jeg nok

Fra : Max

Dato : 04-05-08 08:25

Hej Jacob

> Nej, det er ikke den (ham der sang havde en lidt sjovt stemme), samt
> blev der også sunget noget med farwell tror jeg nok

Er du sikker på at det var en "ham" ?

Joan Baez - Farewell Angelina
http://www.youtube.com/watch?v=tmWRnbxACH0

--
Mvh Max

Fra : -= JF =-

Dato : 03-05-08 23:40

)

--
Mvh. John

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-08 02:05

"-= JF =-" <null@null.null> skrev i en meddelelse

> )

Snarere nasalt pivende Olsen

Fra : Kaj Larsen

Dato : 04-05-08 08:36

Hej gruppe

Kom til at tænke på følgende: Dan Hougesen - Angelina
Kan dog ikke (pt.) finde nogen links med lydklip, men ved den er på cden
Allertiders Radio Alfa Hits.

Med venlig hilsen
Kaj Larsen

Fra : Kaj Larsen

Dato : 04-05-08 08:44

Hej igen

Der er mulighed for at lytte(og evt købe) 30 sek. i iTunes store skriv: Dan
Hougesen - Angelina, og søg.

Med venlig hilsen
Kaj Larsen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-05-08 09:09

Jacob wrote:
> [...]
> indgik og havde et halvt højt tempo, men fandt desværre aldrig ud af
> hvad den havde af title er der nogen der kan hjælpe ?

Kunne det være Richard Marx med "Angelina":
http://www.youtube.com/watch?v=FujIQkKH15w
?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Jacob

Dato : 04-05-08 20:03

> Kunne det være Richard Marx med "Angelina":
> [...]
Nej, ikke nogen af dem som i har skrevet om, nå men så har jeg nok husket
forkert.