Dagens ord: Eternal
Fra : Michael Lund

Dato : 25-04-08 13:52

Sorry der manglede et par ord, men denne skulle være korrekt.

Følgende ord er brugt:
Ace, Alone, America, Animal, Arm, Army, Away, Beautiful/Smuk, Bil, Birthday,
Black, Blue, Bike, Booze, Car, Cartoon, Country, Cowboy, Crazy,
Dad/Father, Dance, Dark, Daughter, Dirty, Dream, Duo, Dør, Evil,
Eyes/øjne, Fantasi, Fat, Fever, Food/mad,Forkortelser, Feeling,
Friend/ven, Fun, Funk, Fysik/Physics, Genial, Guitar, Girls/piger,
grandprix, Hands, Hawaii, Heart, Heaven/himlen, Heavy, Hello, Help,
Highway, Hollywood, Hot, House, Hurricane, Jack, King, Latin, Life,
Light/Lys,
Live, Love, Luft/Ilt, Milf, Milk, Mind, Monday, Money, Moon, Mother, Night,
Nobody, Ocean, One/En, Peace, Pearl, Pets, Physics/fysik, Pigenavne.
Queen, Pray, Radio, Rain/Regn, Religion, Road, Robot, Rock, Rock'n'roll,
Roses/rose/Roser, Royal, Run, Service, Sex. Skov, Sky, Small, Smile, Smoke,
Snow, Son, Speed, Spring, Stimulanser, Storby, Sun, Surprise, Sweet,
Søndag/Sunday, Tal/Numbers/0123456789, Thunder, Tomorrow, Tribute, Train,
Twins, Unknown, Walk, Water, Wedding/Bryllup, Weekend, Wheel / Hjul,
Whiskey, Wine, Wood,
Woman, Word, Work, World, Yesterday, You/dig

Tak for stafetten!

Dagens ord er Eternal eller Evig samt alle dertil beslægtede ord.

Her er Benny Holst med Til evig tid.
http://www.youtube.com/watch?v=7W8pmd4-Luw

Bangles- Eternal flame
http://www.youtube.com/watch?v=Sxf6Xd75yUo

Mic.

Fra : schlafen

Dato : 25-04-08 14:08

Lars H.U.G. - Elsker dig for evigt
http://www.youtube.com/watch?v=vkytMGaeHK4

Fra : Holm

Dato : 25-04-08 09:09

Jeg foreslår et kønt og afdæmpet instrumentalt guitarnummer fra et
ellers ganske hårdtslående band. Nu er jeg jo ultra-guitar-fetichist
('for evigt', endda), sååå det...

P.O.D. - "Eternal"
http://youtube.com/watch?v=1mOnZzbMB8s

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 25-04-08 15:35

Michael Lund wrote:

> Dagens ord er Eternal eller Evig samt alle dertil beslægtede ord.

Jeff Buckley med "Eternal Life":
http://www.youtube.com/watch?v=vZWPFNyd7L0

Eternal med "Stay":
http://www.youtube.com/watch?v=12q2SZTHsCo

Og til sidst "Mariehønen Evigglad" med ? :
http://www.youtube.com/watch?v=6nMAZRItW_k

PS: Jeg håber at videoerne passer, da jeg af en eller anden grund ikke kan
afspille youtube videoer i dag

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 25-04-08 18:27

Per Beer Hansen skrev:

> Eternal med "Stay":
> http://www.youtube.com/watch?v=12q2SZTHsCo

Den har jeg lige slugt, og om lidt går jeg på opdagelse i
Eternal-videoer. De var sgu ret gode, eller i hvert fald havde de
nogle gode producere,

Jeg kan meget godt lide Robbie Williams' "Eternity", og her har han
haft det sjovt med en supermodel:
http://www.youtube.com/watch?v=q0QNxIT-BgY

Anne Linnet lavede en smuk sang, "De evige tre", ud af et
Ditlevsen-digt, og her er en ægte "YouTube-video" til den:
http://youtube.com/watch?v=WHU8PelhZsQ

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : schlafen

Dato : 25-04-08 18:30

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i meddelelsen

> Eternal med "Stay":
> http://www.youtube.com/watch?v=12q2SZTHsCo

min favorit med

Eternal - I wanna be the only one
http://www.youtube.com/watch?v=MsTeL8-ornA

Fra : Broegger

Dato : 25-04-08 16:56

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> skrev

> [...]
>
> Tak for stafetten!
>
> Dagens ord er Eternal eller Evig samt alle dertil beslægtede ord.

Oh. Så kan jeg finde en af mine ynglings producere frem. Giogio Moroder
og det uforlignelige disco nummer From here to eternity.

Og så den anden udgave af ordet Eternal, forever. Her Forever Young med
Alphaville. Det nummer kan jeg bare ikke glemme.
http://www.youtube.com/watch?v=n7CuJ8cR9sg

Og så fra en film om nogle der lever evigt. Queen og den helt
fuldstændigt fantastisk smukke Who wants to live forever.
http://www.youtube.com/watch?v=Zo52T7uKOJU

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

Fra : Broegger

Dato : 25-04-08 17:02

Broegger <thomas@removethisbroeggerne.dk> skrev news:Xns9A8BB6795DABFtbr@
130.225.247.90:

> Oh. Så kan jeg finde en af mine ynglings producere frem. Giogio Moroder
> og det uforlignelige disco nummer From here to eternity.

og der skal da lige et link med også¨
http://www.youtube.com/watch?v=Wbfk_j_gc5U

Fra : miclu@mail.dk

Dato : 25-04-08 15:50

On 25 Apr., 15:08, "schlafen" <l...@hansa.de> wrote:
> Lars H.U.G. - Elsker dig for evigthttp://www.youtube.com/watch?v=vkytMGaeHK4

Du får stafetten for denne fremragende H.U.G. sang som vækker gode
minder.

Håber TDC får løst deres problem der åbenbart har ramt flere, så vi
får lidt mere tilslutning i morgen.

Mic.