Dagens ord: Surprise
Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 22-04-08 13:40

Se, jeg blev udsat for en overraskelse, da jeg tidligere idag vandt
legen og ville forsætte den med ordet Doctor, blot for at opdage at
det ikke stod i listen.

Så derfor er dagens ord: Surprise

Jessi Colter - "You Took Me by Surprise"
http://youtube.com/watch?v=xAPnXJmypNY

Chicago - "Baby, What A Big Surprise"
http://youtube.com/watch?v=oda-ClZ5wlI

Paul Simon - Fra albummet "Surprise"
Father & Daughter
http://youtube.com/watch?v=AzMh7zHir1I

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 22-04-08 13:43

On Tue, 22 Apr 2008 14:40:13 +0200, Poul Erik Lindaa
<poulerik@lindaa.cykeldk> wrote:

>Se, jeg blev udsat for en overraskelse, da jeg tidligere idag vandt
>legen og ville forsætte den med ordet Doctor, blot for at opdage at
>det ikke stod i listen.
>
>Så derfor er dagens ord: Surprise

Glemte lige den nye ordliste. Her er den:

Ace, Alone/alene, America, Animal, Arms, Army, Away, Beautiful/smuk,
Bike, Birthday, Black, Blue, Booze, Car, Cartoon, Country, Cowboy,
Crazy, Dad/Father, Dance, Dark, Daughter, Doctor, Dream, Duo, Dør,
Evil, Eyes/Øjne, Fantasi, farver/colors, Fat, Feelings, Fever, Food,
Forkortelser, Friend, Fun, Funk, Genial, Girls, Grand Prix, Guitar,
Hands, Hawaii, Heart, Heaven, Heavy, Hello, Help, Highway, Hollywood,
Hot, House, Hurricane, jack, King, Life, Light/lys, Live, Love,
Luft/Ilt, MILF., Milk, Mind, Monday, Money, Moon, Mother, Night,
Nobody, Ocean, One, Peace, Pearl, Pets, Physics, Pigenavne, Pray,
Queen, Radio, Rain, Religion, Road, Robot, Rock, Rock'n Roll,
Roses/rose/roser, Royal, Run, Service, Skov, Sky, Small, Smile, Smoke,
Snow, Speed, Spring, Stimulanser, Storby, Sun, Surprise, Sweet,
Søndag, tal/numbers/0123456789, Thunder, Tomorrow, Train, Tribute,
Twins, Unknown, Walk, Water, Wedding, Weekend, Wheel, Whiskey, Wine,
Woman, Wood, Word, Work, World, Write, Yesterday, You,

Fra : Broegger

Dato : 22-04-08 14:03

Poul Erik Lindaa <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev

> Se, jeg blev udsat for en overraskelse, da jeg tidligere idag vandt
> legen og ville forsætte den med ordet Doctor, blot for at opdage at
> det ikke stod i listen.
>
> Så derfor er dagens ord: Surprise

Mezzoforte har udgivet albummet Surprise Surprise. Bla med det fede nummer
Garden Party. http://www.youtube.com/watch?v=Fs4ZAV9s3Ec

Og Radiohead skal der også være plads til. Nummeret er No surprises.
http://www.youtube.com/watch?v=qqsyXdj_p_I (damn hvor er det et stærkt
nummer!)

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 22-04-08 14:28

Poul Erik Lindaa skrev:

>Så derfor er dagens ord: Surprise

EX-3 - Orgasmic Surprise
http://www.youtube.com/watch?v=_xtqYVTqDcA

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 22-04-08 15:02

Poul Erik Lindaa wrote:
> Se, jeg blev udsat for en overraskelse, da jeg tidligere idag vandt
> legen og ville forsætte den med ordet Doctor, blot for at opdage at
> det ikke stod i listen.
>
> Så derfor er dagens ord: Surprise

George Harrison med "Shanghai Surprise":
http://youtube.com/watch?v=8a6dO6k8Cfk

Rolling Stones med "Surprise Surprise":
http://youtube.com/watch?v=zWlVpt8tKL0

Soundgarden med "She Likes Surprises":
http://youtube.com/watch?v=EkssJA-jALI

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 23-04-08 10:50

On Tue, 22 Apr 2008 16:02:08 +0200, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

>Rolling Stones med "Surprise Surprise":
>http://youtube.com/watch?v=zWlVpt8tKL0

Overvejelsen til at vinde retten til at tage næste skridt i legen stod
længe mellem Mezzoforte og Rollig Stones, og det blev sidst nævnte der
vandt, skønt jeg godt kunne undvære den dansende fyr.
Tillykke.

Fra : Broegger

Dato : 23-04-08 11:32

> [...]
> længe mellem Mezzoforte og Rollig Stones, og det blev sidst nævnte der
> vandt, skønt jeg godt kunne undvære den dansende fyr.

Øv

Fra : schlafen

Dato : 22-04-08 15:19

Laban - Caught by surprise
http://www.youtube.com/watch?v=YvbZI1qsQcg

------

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 22-04-08 16:07

Poul Erik Lindaa skrev:

> Så derfor er dagens ord: Surprise

Norah Jones' "Sunrise", som næsten umærkeligt skifter til "surprise" i
andet vers:
http://youtube.com/watch?v=RsYxAot992A

På "I Heard It Through The Grapevine" bliver sangeren "taken by
surprise", her Gladys Knight:
http://youtube.com/watch?v=tf2gEA40Elg

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Holm

Dato : 22-04-08 16:10

Poul Erik Lindaa wrote:
> Så derfor er dagens ord: Surprise

Ja, da nu både Soundgarden og Radiohead er blevet foreslået, må jeg
(meget ukarakteristisk) byde ind med et dansevenligt nummer

Oakenfold - "Starry Eyed Surprise"
http://youtube.com/watch?v=Msef24JErmU

--
s s h o l m (at) g m a i l . c o m

Fra : Holm

Dato : 22-04-08 16:13

Poul Erik Lindaa wrote:
> Så derfor er dagens ord: Surprise

ooog...knap så dansevenligt:
Faith No More - "Surprise, You're Dead"
http://youtube.com/watch?v=upWUuByQLxQ

--
s s h o l m (at) g m a i l . c o m

Fra : Mathias

Dato : 22-04-08 17:04

Poul Erik Lindaa skrev:

> Så derfor er dagens ord: Surprise

Allerførst et nummer med ordet i titlen, nummeret er forholdsvist nyt.
Og kommer fra tidligere medlem af Test Icicle.

Lightspeed Champion - Midnight Surprise
http://www.youtube.com/watch?v=_JYimwhl7y0

Det andet krævede en smule søgning. Og under søgningen gik det op for
mig at det ikke var det nummer der var overraskelsen. Men Jesper
Fårekylling byder os hvert år på en overraskelse(som i virkeligheden er
et klip fra en ny film). Og derfor skal han have lov at synge denne sang
for os
http://youtube.com/watch?v=B-GtMDLlGRI

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 22-04-08 17:56

Poul Erik Lindaa <poulerik@lindaa.cykeldk> enriched usenet with:

> Så derfor er dagens ord: Surprise

Beth Hart - Delicious Surprise
http://www.youtube.com/watch?v=Z9QaqCY8F0k

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Fra : Bjarne K.

Dato : 22-04-08 18:52

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> wrote in message
> Se, jeg blev udsat for en overraskelse, da jeg tidligere idag vandt
> legen og ville forsætte den med ordet Doctor, blot for at opdage at
> det ikke stod i listen.
>
> Så derfor er dagens ord: Surprise

Black Sabath - Surprise my mama

http://www.youtube.com/watch?v=yRmqZRPgK1w

Appa - Surprising queen

http://www.youtube.com/watch?v=UBJ4ekzclPk (Fremragende nummer forøvrigt)

Mester Big - Surprise

http://www.youtube.com/watch?v=gUA35XQxxw8

Sorry

Bjarne K.

Fra : Bjarne K.

Dato : 22-04-08 19:03

"Bjarne K." <bjk@ost.ppp> wrote in message
> Black Sabath - Surprise my mama
>
> http://www.youtube.com/watch?v=yRmqZRPgK1w

I forbindelse med ovenstående, faldt jeg lige over denne her med samme
gruppe. Et cover nummer af en gammel Four Jaks nummer.

http://www.youtube.com/watch?v=LbvP7dT3Dx0

Bjarne K.

Fra : Mathias

Dato : 22-04-08 20:25

Bjarne K. skrev:
> http://www.youtube.com/watch?v=LbvP7dT3Dx0

Tak for det! Det var intet mindre en fantastisk!

- mathias

Fra : Pernille

Dato : 22-04-08 21:05

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i en meddelelse
> Se, jeg blev udsat for en overraskelse, da jeg tidligere idag vandt
> legen og ville forsætte den med ordet Doctor, blot for at opdage at
> det ikke stod i listen.
>
> Så derfor er dagens ord: Surprise

SURPRISE! Jeg kan ikke komme i tanker om nogen Doors sang, hvor ordet
surprise indgår.
Derfor giver jeg jer denne surprise:
http://youtube.com/watch?v=jqG8H5asL90

- Da The Doors endelig fik en stjerne i Hollywood.

Fra : Michael Lund

Dato : 22-04-08 21:56

> [...]
> Se, jeg blev udsat for en overraskelse, da jeg tidligere idag vandt
> legen og ville forsætte den med ordet Doctor, blot for at opdage at

Fik lige for lidt siden en negativ overraskelse da John Arne Riise scorede
selvmål, så Liverpool måtte nøjes med uafgjort i Champions Leauge
semifinalen.

http://www.youtube.com/watch?v=wnanNAZbCYk

Mic.

Fra : Broegger

Dato : 22-04-08 22:14

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> skrev

> Fik lige for lidt siden en negativ overraskelse da John Arne Riise
> scorede selvmål, så Liverpool måtte nøjes med uafgjort i Champions
> Leauge semifinalen.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=wnanNAZbCYk

Skal det være den sang, så skal det være denne version. Det giver sg*
myrepatter og ståhår i nakken! Godt jeg ikke skal spille imod Liverpool FC!
http://www.youtube.com/watch?v=0nfFi-_Hb2A

Fra : Michael Lund

Dato : 22-04-08 22:22

"Broegger" <thomas@removethisbroeggerne.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Skal det være den sang, så skal det være denne version. Det giver sg*
> myrepatter og ståhår i nakken! Godt jeg ikke skal spille imod Liverpool

Ja du har ret - den version overså jeg . Det må sgu' være en fantastisk
oplevelse at være på Anfield.

Mic.

Fra : Ukendt

Dato : 22-04-08 22:29

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> wrote in message

> Ja du har ret - den version overså jeg . Det må sgu' være en fantastisk
> oplevelse at være på Anfield.

Ja, for tilskuerne.
For modstanderne må det være pænt skræmmende at gå under det lille skilt
hvor der står "This Is Anfield"; og så komme ud til dette.

/Alex

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 23-04-08 08:00

On Tue, 22 Apr 2008 23:22:12 +0200, "Michael Lund" <miclu@mail.dk>
wrote:

>Ja du har ret - den version overså jeg . Det må sgu' være en fantastisk
>oplevelse at være på Anfield.

Jeg har været der for 3 år siden til en kamp mellem Liverpool og
Everton. Pludselig rejste sangen sig ud af intet, og hele stadion sang
med (måske med undtagelse af nogle få Everton tilhængere). Det virkede
stærkt.
Stærkere end når der bliver sunget national sang i Parken før en
landskamp, fordi det var tilskuerne der styrede det.