Bee Gees tip
Fra : Desser

Dato : 20-04-08 12:15

Dem af jer som har abonnement hos TDC - Hent gratis det andet album som Bee
Gees udsendte.
Det hedder Idear. Det er efter min mening klart blandt det bedste de har
lavet.
Lyt kun til de remasterede udgaver af numrene. De har virkeligt fået boostet
kvaliteten i studiet.

Jeg synes at Barry Gibs har en af rocmusikkens flotteste vibrato stemmer.
Kun Ronnie Spector kommer i nærheden.

Ellers er jeg sku ikke meget for Bee Gees - Men Idear er god og disse numre
er også fede:

Alive
Got to get a message to you
Dont forget to remenber
First of May
Alone

Fra : Mikkel Bierberg-Pett~

Dato : 20-04-08 14:26

En lille rettelse: Albummet hedder IDEA....
Men helt enig. Det er et herligt album som jeg har i originalversion på
vinyl..