Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotohandlere i Singapore
Fra : Jesper Yde

Dato : 19-07-01 00:25

Jeg skal en tur til Borneo i efteråret og tager mit Nikonos undervandskamera
med Jeg har altid godt kunnet tænke mig en 20 mm til det og da jeg skal
være i Singapore en dag undervejs - ville jeg lige høre om der er nogen der
kender nogle goder fotohandlere i Singapore (gerne med internet!)

Hvis jeg ikke kan skaffe linsen i Singapore til en god pris, vil jeg
anskaffe den hjemmefra, men ha' den - det skal jeg!

mvh
Jesper

Fra : Anne Jensen

Dato : 20-07-01 10:37

"Jesper Yde" <jesper.hansen3@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis jeg ikke kan skaffe linsen i Singapore til en god pris, vil jeg
> anskaffe den hjemmefra, men ha' den - det skal jeg!

Hvis du var fløjet via Kuala Lumpur i stedet for Singapoore, kunne jeg have
hjulpet dig.
Glæd dig i øvrigt til at opleve Borneo, jeg var der selv i 2000.

Anne Jensen

Fra : Mikael

Dato : 22-07-01 20:17

Jeg håber på at komme forbi Kualu Lumpur til foråret, og vil da gerne se
hvad du kan hjælpe med!

Med venlig hilsen
Mikael

Fra : Anne Jensen

Dato : 23-07-01 22:58

"Mikael" <vil@ikke.sige> skrev i en meddelelse
> Jeg håber på at komme forbi Kualu Lumpur til foråret, og vil da gerne se
> hvad du kan hjælpe med!
>
> Med venlig hilsen
> Mikael

Her er en liste over velassorterede fotohandlere i Selangor som er den lille
stat der udgør KL (Kuala Lumpur): [Plaza = storcenter ; Jln = Jalan
(gade/vej)]. Jeg kan desværre ikke huske hvilke jeg selv har været i, men
udbudet er enormt, det er moderne og det er billigt. Sager jeg så for et år
siden i KL har jeg endnu ikke set i Europa.

Billion Photo S/B KL Plaza
Fotodata SIB Midvalley Megamall
Jaya Kamera Bkt Bintang Plaza
Foto Mutiara SIB Midvalley Megamall
Foto Shangri-la S/B JIn Sultan Ismail
Jaya Jusco Stores Bhd Wangsa Maju
K Mart House Of Camera Bkt Bintang Plaza
Lucky Photographic Studio Lucky Garden
Mag-gie Collour Photo JIn Silang
Pertama Foto Pertama Complex
Foto-Zzoom S/B Tmn Seri Gombak
JIn Segambut Plaza Metro Kajang Bandar Sri D'sara
Tmn Keramat Permai
Photo Flash Trading Bangsar Shopping Centre
Rimpai Mewah S/B S&M Shopping Arcade
Selangor Photographer Pertama Complex
Shong Lee Photo (M) S/B Ampang Park
Star World Photo Star Hill Centre

Fra : Anne Jensen

Dato : 23-07-01 23:10

> "Mikael" <vil@ikke.sige> skrev i en meddelelse

> Her er en liste over velassorterede fotohandlere i Selangor...

S/B betyder Sn. Bhd som betyder aktieselskab, så det skal du ikke regne med
i adressen

Anne Jensen