billig lystofrør hvor
Fra : M.Hansen

Dato : 18-07-01 21:40

BILLIGE LYSTOFRØR HVOR KAN MAN KØBE DEM

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 18-07-01 22:46

"M.Hansen" <michael_s@hansen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3b55f445$0$961$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> BILLIGE LYSTOFRØR HVOR KAN MAN KØBE DEM

Man starter med IKKE at råbe, det bliver skide sure i butikkerne hvis man
gør det.

Kontakt din lokale lampebutik hvis det er til din kælder, hvis det er til
akvariet kontakt din dyrehandler.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069

http://www.disky-design.dk/fish

Now available:
The internets first PLANT SEARCH ENGINE
http://www.disky-design.dk/fish/PlantSearch/PlantSearch.html

Fra : ole larsen

Dato : 19-07-01 18:17

Soren 'Disky' Reinke skrev i meddelelsen
<3b560307$0$895$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

>Kontakt din lokale lampebutik hvis det er til din kælder, hvis det er til
>akvariet kontakt din dyrehandler.

>Soren ' Disky '

Man kunne også sige:
Ønsker du det billigst muligt - til kælderen OG akvariet - er det
byggemarkedet.
Ønsker du det dyrest muligt til akvariet er det dyrehandleren.

Ole

Fra : michael

Dato : 19-07-01 23:04

Hallo svar dog bare manden på hvad han spørger om eller lad være at svare
noget som helst.

Prøv denne butik http://www.cichlidecentret.dk/ der får du nogle gode rør
til rimelige priser syntes jeg, om ikke andet for den bedste service nord
for Alperne, kan du trygt regne med.

Jeg er blevet behandlet pænt hver gang, forretningen ligger på Sjælland, du
fik ikke sagt hvor den skulle ligge.

Fra : ole larsen

Dato : 20-07-01 17:59

michael skrev i meddelelsen ...
>Hallo svar dog bare manden på hvad han spørger om eller lad være at svare
>noget som helst.

Dels er din citatteknik så rudimentær, at man ikke aner hvem du hentyder til
og dels har du ikke mandat til at bestemme hvem der skriver hvad.
Men som jeg kan se det, er det kun Disky og mig, det har svaret, og vi har
begge svaret på spørgsmålet, men fra forskellig synsvinkel - er det ikke
netop usenet ?

Hallo -
erdetkkedennemelodigrandprixsangjegsiérhallohallojegvedgodtduerhjemmeku´duik
keta´ogta´dintelefon ?
Ole

Fra : Madsen

Dato : 20-07-01 18:19

"ole larsen" <oleNOSPAMtan@nospam.dk> skrev:

> Dels er din citatteknik så rudimentær, at man ikke aner hvem du hentyder til...

Jeg måtte lige slå ordet rudimentær op i ordbogen, men nu når
jeg ved hvad ordet betyder, kan jeg kun give dig ret.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 20-07-01 20:23

Madsen skrev:
> Jeg måtte lige slå ordet rudimentær op i ordbogen, men nu når
> jeg ved hvad ordet betyder, kan jeg kun give dig ret.

Jeg er også enig - og svarene fra begge er da helt korrekte som
spørgsmålet var formuleret !

Men på den anden side, så spurgte "han" i en akvarie-gruppe,
så man kan vel gå ud fra, at rørene skal bruges i et akvarie ?

Ellers ville spørgsmålet være off-topic !

Så det er måske ikke relevant, at bringe rør til garagen ind i
debatten ?

Men bortset fra det, så var han selv ude om det, når han bare
RÅBER et spørgsmål ud i gruppen i stedet for at spørge pænt !

M.v.h.
Jan Vestergaard
Email: jan@jve.dk WEB: http://www.jve.dk

Fra : ole larsen

Dato : 20-07-01 21:17

Madsen skrev i meddelelsen ...

>Jeg måtte lige slå ordet rudimentær op i ordbogen, >
>--
>Mvh. Madsen
>Remove "who" in e-mail.

Ja, du - og i - må undskylde..........jeg tror på, at så længe man kan/vil
lære, så længe lever man.

Ole

Fra : Madsen

Dato : 20-07-01 22:55

"ole larsen" <oleNOSPAMtan@nospam.dk> skrev:

[Ordet rudimentær]
> Ja, du - og i - må undskylde..........jeg tror på, at så længe man kan/vil
> lære, så længe lever man.

Jamen ingen tvivl om den sag heller. :)

--
Mvh. Madsen