OT : Cebit
Fra : Andersen

Dato : 18-07-01 21:21

Halløj NG'er

Jeg ved godt at dette er lidt uden for emne, men jeg
prøver at finde nogle mennesker, der ligesom jeg,
gerne vil BILLIGT til Cebit messe næste år.
Så hvis du er fra København (eller kan møde der)
og gerne vil være med på ideen, så drop mig en MAIL.

Hvis der er nok så vil jeg arbejde vidre med bus, entré,
færge og evt overnatning/sovebus.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 19-07-01 21:30

Hej Andersen

Hvis du finder et godt tilbud kan det godt være jeg er interesseret, men jeg
ved ikke lige hvad jeg laver i juni næste år (eller hvornår messen er).

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk