Nye nummerplader - nyt udseende?
Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 27-05-08 00:30

Hej gruppe

Var lige forbi værkstedet idag, og så på vej ud en spritny bil med plader.
Ikke så overraskende et syn endda hos den lokale Mercedes-pusher, men
pladerne fangede min opmærksomhed. Havde desværre ikke tid til at kigge
nærmere, men et eller andet ved dem så anderledes ud.
Vil næsten lægge hovedet på blokken og påstå at der var "fod" på 1-tallet
som på de tyske plader (tror faktisk at det var det der fangede min
opmærksomhed i første omgang). De så i hvert fald "forkerte" ud.
Er der nogen der ved om designet er ændret efter Ketner er begyndt at lave
pladerne (anden skrifttype f.eks.)?

Ole Gaarde Kristensen
Taxavognmand i Næstved

Fra : Frank R.

Dato : 27-05-08 21:15

On Tue, 27 May 2008 01:29:46 +0200, "Ole Gaarde Kristensen"
<netpost98@hotmail.com> wrote:

>Er der nogen der ved om designet er ændret efter Ketner er begyndt at lave
>pladerne (anden skrifttype f.eks.)?

Jeg har lige hentet en erstatningsplade hos skat (nogle bøller syntes
de skulle løbe med den ene nr plade) og der er anderledes skrifttype
på den nye end på den gamle plade. Det er lige som om at teksten er
mere fed og en andelse mindre og for at bruge dit udtryk " lidt
forkert" look i det.

På forespørgsel til Skat, siger de at det er pga ny leverandør af
nummerplader.

Hilsen
Frank

Fra : Elmer Fjort

Dato : 27-05-08 23:31

"Frank R." <frankrasx2@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> forkert" look i det.
>
> På forespørgsel til Skat, siger de at det er pga ny leverandør af

Det virker som om de er gjort klar til at der kommer et blåt EU mærke i
den eneside.

Elmer

Fra : Frank R.

Dato : 28-05-08 06:52

On Wed, 28 May 2008 00:31:01 +0200, "Elmer Fjort"
<Whoknows@Whocares.com> wrote:

> Det virker som om de er gjort klar til at der kommer et blåt EU mærke i
>den eneside.

Ja, det er rigtigt. Har lige været ude og sammenligne pladerne så den
er god nok. "Masser" af plads i begge ender til et flag eller logo
ting.

--
Hilsen
Frank

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 29-05-08 01:37

> [...]
> forkert" look i det.
>
> På forespørgsel til Skat, siger de at det er pga ny leverandør af

Ja så er man da ikke helt skæv i blikket
Tak for bekræftelsen!

Ole Gaarde Kristensen
Taxavognmand i Næstved