Hjælp med en deo (igen).
Fra : Hojvaelde@gmail.com

Dato : 25-05-08 13:44

Hej

Jeg er "gift" med en deo 1,8 st. car fra 1996. (foruden konen altså).

Det der fandens plastik (lort) der holder nummerpladen bag på, går jo
til hver kvartal.

Nå. Her i weekendenskiftede jeg så det igen, men da havde konen sku
sprunget sikringerne til nummerpladelysene. Jeg har så et par
spørgamål til de kyndige.

1: Hænger nummerpladelysene sammen med instrument belysningen for den
er også væk?

2: Sidder der andre sikringsdåser på karreten end det ved siden af
batteriet?

3: Hvad er nummeret på sikringen?

På forhånd tak.

Benny

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 25-05-08 22:06

<Hojvaelde@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej

> Jeg er "gift" med en deo 1,8 st. car fra 1996. (foruden konen altså).

> Det der fandens plastik (lort) der holder nummerpladen bag på, går jo
> til hver kvartal.

???????
Hvordan bærer du dig dog ad med at få det kvæstet så tit?
Mit er da ikke sket noget med endnu.
Det er godt nok en 5-dørs, men alligevel.
Hvis du spænder skruerne for hårdt, så flækker glasfiberen med det samme.

> [...]
> spørgamål til de kyndige.

> 1: Hænger nummerpladelysene sammen med instrument belysningen for den

Pas, har ikke biblen ved hånden

> 2: Sidder der andre sikringsdåser på karreten end det ved siden af
> batteriet?

Ja, der sidder en under instrumentbrættet i venstre side.

--
Uffe
Ford Mondeo 1,8i