Kun mig der lige pludselig syntes at bryll~
Fra : Thomas

Dato : 24-05-08 17:13

Hej NG

Jeg er royalist, men deres bryllupper siger min nada.... jeg var ude og
rense tagrender, da den gamle ringede og sagde at jeg skulle tænde for
tv'et.... "Joakims overraskelse er en Bugatti Royale....."
wtf.... jeg var lige ved at tage toget over til borgen og sige at apanagen
skulle sættes ned.. men det var åbenbart en han havde lånt.......
sikke da en maskine..12,7 liter .. mener at have læst i et af mine gamle
bil motor og sport eller hvad fanden de hed, at sådanne en fætter blev
solgt for 50 millioner for 15 år siden vel....

God weekend

Mvh

Thomas

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 24-05-08 17:23

On Sat, 24 May 2008 18:12:40 +0200, "Thomas"
<bambanosFJERN@hotmail.com> wrote:

> [...]
>bil motor og sport eller hvad fanden de hed, at sådanne en fætter blev
>solgt for 50 millioner for 15 år siden vel....

Min ægteviede er også royalist. Hun har siddet med store øjne og set
på TV.

Til gengæld har hun ikke meget forstand på biler.

Hun påstod hårdnakket at Bugatti'en lagde hele Møg-Tønder eller hvad
det hedder, i røg!

Det kan man s'gu da ikke i disse miljøtider.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-08 18:20

On Sat, 24 May 2008 18:23:09 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

> [...]
>det hedder, i røg!
>
>Det kan man s'gu da ikke i disse miljøtider.

Den osede ganske betragteligt, men jeg savlede sq da også over
rariteten. Og så kunne de underholde om, den var forsikret for 19
millioner og de havde trænet på bane ovre i Engeland med kegler for at
klare portene og alt muligt. Herlige billeder. Miljø, hvad er det på
sådan en dag?? Så sparede de bagvedstående da en smøg ved receptionen
)
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Mogens

Dato : 24-05-08 18:28

> Til gengæld har hun ikke meget forstand på biler.

http://en.wikipedia.org/wiki/Bugatti_Royale
The Royale has become legendary, like the Atlantic. In 1991, Tom Monaghan,
founder of Domino's Pizza, sold his Royale (ch no. 41150) for US$8,000,000,
which was actually less than the £5.7 million (US$8.4 million) he purchased
it for in 1986.

Fra : Mogens

Dato : 24-05-08 18:28

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 24-05-08 19:10

> [...]

>wtf.... jeg var lige ved at tage toget over til borgen og sige at apanagen
>skulle sættes ned.. men det var åbenbart en han havde lånt.......

Sådan ca. samme motorvolumen som min Skrammelcedes.

Gu' ve' om sårn en ka'l kan trække en årdentlig påhængsvugn?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-08 19:53

On Sat, 24 May 2008 20:09:35 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Sådan ca. samme motorvolumen som min Skrammelcedes.
>
>Gu' ve' om sårn en ka'l kan trække en årdentlig påhængsvugn?

Det kan den nok - den yder sikkert ganske pænt. Men du skal ud og
løfte oliepinden hver 50 km og fylde tanken hver 150 km, hvis den skal
arbejde ) Så det sjove går nok over ) (udstødningen lignede lidt
en kammerats Audi 100, som fik følgende kommentar "du fylder olie på
og ser efter benzin for hver 100 km" )

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-08 19:57

On Sat, 24 May 2008 20:53:16 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

> [...]
>arbejde ) Så det sjove går nok over ) (udstødningen lignede lidt
>en kammerats Audi 100, som fik følgende kommentar "du fylder olie på

Det ser ud til den har en 275-300 HK.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-05-08 21:11

Ivan Madsen skriver:

> http://en.wikipedia.org/wiki/Bugatti_Royale
> Det ser ud til den har en 275-300 HK.

Og 3 gear, man vælger inden man sætter i gang om det er bjrg, normal,
eller hurtig kørsel.....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 24-05-08 20:13

> [...]

>arbejde ) Så det sjove går nok over ) (udstødningen lignede lidt
>en kammerats Audi 100, som fik følgende kommentar "du fylder olie på

Gu' ka' den ej. Den skulle modificeres ud over alle grænser, hvis det
skulle blive aktuelt.

Men jeg ville s'gu gerne se mine kolleger i fjæset, hvis jeg kom og
bakkede til rampe med sådan en ekvipage.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 25-05-08 10:30

Folmer Rasmussen skrev:
> Gu' ka' den ej. Den skulle modificeres ud over alle grænser, hvis det
> skulle blive aktuelt.
> Men jeg ville s'gu gerne se mine kolleger i fjæset, hvis jeg kom og
> bakkede til rampe med sådan en ekvipage.

Du kan få en "FauVee", så skal de nok glo efter dig, men af helt andre
grunde.

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-05-08 10:40

On Sun, 25 May 2008 11:29:44 +0200, Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:

>Du kan få en "FauVee", så skal de nok glo efter dig, men af helt andre
>grunde.

>--

Det er godt nok det grimmeste utyske jeg nogensinde har set.

Og hvorfor er det lige at du synes jeg har fortjent sådan én?

Og hvis du så ville have den godhed at gå lidt tilbage i arkiverne,
til den tråd der hedder Attn.: Finn Guldmann, så vil du erfare at jeg
har fundet p-synderen fra Arlanda til dig.

Så kan du selv tildele ham en passende straf.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 25-05-08 11:11

Folmer Rasmussen skrev:
> Det er godt nok det grimmeste utyske jeg nogensinde har set.
> Og hvorfor er det lige at du synes jeg har fortjent sådan én?

Netop af den grund du nævner.

> [...]
> har fundet p-synderen fra Arlanda til dig.
> Så kan du selv tildele ham en passende straf.

Har set det og svaret på det.

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 25-05-08 21:34

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in

> Gu' ve' om sårn en ka'l kan trække en årdentlig påhængsvugn?

Helt sikkert. De overskydende motorer efter der var produceret blot 6
Royale modeller, blev monteret i lokomotiver til den franske jernbane

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 24-05-08 20:36

On Sat, 24 May 2008 17:27:38 +0000, Mogens wrote:

> [...]
> in 1986.

> "Et bryllup i røg og damp" som kommentatorerne sagde :)

Helt præcis var det denne

http://www.bhvccc.co.uk/Bugatti%20Car%201.htm

Fra : JL

Dato : 25-05-08 00:12

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> af mine gamle bil motor og sport eller hvad fanden de hed, at sådanne
> en fætter blev solgt for 50 millioner for 15 år siden vel....

Andre end mig der undrede mig over at Reimer Bo flere gange sagde at det var
"en type 41". Altså var det ikke bare nummerpladen der viste krone 41?

/JL

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 25-05-08 00:43

JL skrev:

> Andre end mig der undrede mig over at Reimer Bo flere gange sagde at det
> var "en type 41". Altså var det ikke bare nummerpladen der viste krone 41?

Næh, det var korrekt (tjek tråden for billeder og det hele). Prinsen
havde så fået udstyret dyret med krone 41.

--
Niels

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 25-05-08 00:52

On Sun, 25 May 2008 01:11:59 +0200, JL wrote:

> [...]
>
> Andre end mig der undrede mig over at Reimer Bo flere gange sagde at det
> var "en type 41". Altså var det ikke bare nummerpladen der viste krone

Det er nok snarere sådan at nummerpladen er valgt så den matcher
modelbetegnelsen. Bugatti type 41 er legendarisk i veterankredse.

http://kortlink.dk/ultimatecarpage/5b43

Fra : Jens

Dato : 25-05-08 18:26

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>

> Jeg er royalist,

Jeg troede du var en mand ?

Kun kvinder er til kongehus og overtro.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 25-05-08 21:38

"Jens" <Jensjorgensen@nospamforever.dk> wrote in news:Cih_j.4$lD5.2
@news.get2net.dk:

> Jeg troede du var en mand ?
> Kun kvinder er til kongehus og overtro.

Rigtige mænd rumsterer selv med rumstérstangen. Smarte mænd holder til hvor
der er behårede bløddyr i farvandet.

Du lærer det nok en dag. eller får hård hud i højrehånden