Det går skidt for Volvo.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 23-05-08 12:21

Nu hører jeg i sagens natur en del svensk radio, og i de seneste dage
har man indtil flere gange i nyhederne kunnet høre at Volvo vil
nedlægge det de kalder 3. skift.

Det betyder afskedigelse af 700 mand.

Årsagen bliver angivet som svigtende salg.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : TDN

Dato : 23-05-08 17:01

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> nedlægge det de kalder 3. skift.
>
> Det betyder afskedigelse af 700 mand.
>
> Årsagen bliver angivet som svigtende salg.

Jep, underskud på 880 mill.sv.kr i første kvt. og sandsynligvis sat til salg

http://ekstrabladet.dk/biler/article1009940.ece

Jeg troede egentlig det gik godt og det var et af Fords guldæg, men
åbentbart nej.

Mvh
Thomas

Fra : KASO

Dato : 23-05-08 19:58

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> http://ekstrabladet.dk/biler/article1009940.ece
>
> Jeg troede egentlig det gik godt og det var et af Fords guldæg, men

EU's braklægningsstøtte har reduceret salget af landbrugsredskaber.....

Fra : TGJ

Dato : 23-05-08 20:43

"KASO" <SUK@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> EU's braklægningsstøtte har reduceret salget af landbrugsredskaber.....

ROTF!!!!

Fra : Møller

Dato : 23-05-08 20:53

KASO skrev:

> EU's braklægningsstøtte har reduceret salget af landbrugsredskaber.....

Så burde det da gå godt. Den er jo ophævet

Møller