aircon i en gammel Previa?
Fra : Brian Olesen

Dato : 22-05-08 21:04

Hejsa
hihihi så er det snart ferietid og jeg har lidt penge til overs at bruge på
noget luxus-værk.
Hvem kunne evt. montere et airconanlæg i min gamle 97 Toyota previa og hvad
bør sådan en opperation koste?

Mvh. Brian

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-08 21:51

On Thu, 22 May 2008 22:03:52 +0200, "Brian Olesen" <nomail@nomail.dk>
wrote:

> [...]
>noget luxus-værk.
>Hvem kunne evt. montere et airconanlæg i min gamle 97 Toyota previa og hvad

Sælg den til Jan og køb en med aircon Aner ikke prisen, men
fornemmer en fordobling af værdien )
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 22-05-08 23:08

> Sælg den til Jan og køb en med aircon Aner ikke prisen, men
> fornemmer en fordobling af værdien )
> --

Lækkerbidsken af en bil. Og Stevns køber den sikkert hvis den er til salg
Men det kan sikkert ikke betale sig at installere en aircon. i bilen.
Pengene er tabt. Hvad med at smide nogle plastkasser fyldt med is fra havnen
ind i lastrummet? Det skulle da rive temp. nogle grader ned.

Mvh

Jasper

Fra : Brian Olesen

Dato : 23-05-08 20:25

"Jasper Norman Ahrensbach" <jasper@FJERNESahrensbach.com> skrev i
meddelelsen news:4835ee73$0$15892$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Pengene er tabt. Hvad med at smide nogle plastkasser fyldt med is fra
> havnen ind i lastrummet? Det skulle da rive temp. nogle grader ned.

Ja ja I er da nogle vittige hunde

Men jeg taler ikke om, hvad der kan betale sig, men om hvorvidt det kan
gøres og evt. hvem, der med begejstring eftermonterer sådan en fætter.

Der er jo intet mht. biler, der som sådan kan betale sig. Det ved vi vist
alle.

Brian

Fra : Brian Olesen

Dato : 23-05-08 20:21

hej

"Ivan Madsen" skrev i meddelelsen

> Sælg den til Jan og køb en med aircon Aner ikke prisen, men
> fornemmer en fordobling af værdien )
> --

lol

Mvh. Brian

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-08 22:40

Ivan Madsen <> skrev :

>Sælg den til Jan og køb en med aircon Aner ikke prisen, men
>fornemmer en fordobling af værdien )

Du må da have trådt på noget ....

Sidder lige her i skrivende aftenstund, på Bøsøre Camping, med gumpen
solidt plantet i teltet, mellem min Previa og min Scorpio - hva'
dælen skal jeg med endnu en Previa på matriklen ?

eller mener du ikke 112% garanti for drillerier med en bil er nok
straf ...

En Previa eftermonterer man ikke Aircon i ....... Det har man da fra
start ;)

--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-08 09:47

On Fri, 23 May 2008 23:40:05 +0200, jan_stevns wrote:

>Du må da have trådt på noget ....

Med tre hunde i haven er sandsynligheden stor )

>Sidder lige her i skrivende aftenstund, på Bøsøre Camping, med gumpen
>solidt plantet i teltet, mellem min Previa og min Scorpio - hva'
>dælen skal jeg med endnu en Previa på matriklen ?

Det er vel altid rart at have en donorbil ) Eller en reserve

>eller mener du ikke 112% garanti for drillerier med en bil er nok
>straf ...

Du kan jo li' det ) Og hvad skulle du ellers skrive om herinde?

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-08 14:20

Ivan Madsen <> skrev :

>Med tre hunde i haven er sandsynligheden stor )

Ædrrrr.... Er det nu man skal være glad for gødyrene ikke har dårlig
mave ?

>Det er vel altid rart at have en donorbil ) Eller en reserve

Joehhh .... deri har du da ret

>Du kan jo li' det ) Og hvad skulle du ellers skrive om herinde?

Åehhhh.... der er da altid et bål, man kan smide en kævle (eller 2)
på ....

;)

--
Jan_stevns

Fra : Claus Frørup

Dato : 24-05-08 17:37

Isang tao pinangalanan, jan_stevns nagsulat:

klip

Hmmmmmmmmmmmm.......... hvor f***** sidder den sk*** knap?
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-08 23:23

Claus Frørup <Claus@froerup.dk> skrev :

>Hmmmmmmmmmmmm.......... hvor f***** sidder den sk*** knap?

Den er ikke monteret i hvide Previa'er ;) kun de koksfarvede

.... hehe

--
Jan_stevns

Fra : Claus Frørup

Dato : 25-05-08 17:57

Isang tao pinangalanan, jan_stevns nagsulat:

>Den er ikke monteret i hvide Previa'er ;) kun de koksfarvede
>
>... hehe

Damn.......

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Torben Scheel

Dato : 26-05-08 07:26

Claus Frørup wrote:

> Damn.......

Græd ikke! Tag til Polen og få den omlakeret

--
vh
Torben