Det var så den golf
Fra : OZ3BTO

Dato : 21-05-08 11:41

Komme kørende mellem Hejnsvig og Billund .. Efter et par skarpe sving kommer
der en sidevej til højre .. Bilen foran Blinker og bremser.. Der er på
stedet dobbelt optrukne streger

Jeg trækker så en smule ud for ikke at skulle helt ned i fart

Fame om der så ikke komer en golf tæskende forbi venstre om

Får rykket i rattet og hugget bremseren i.. Golferten går i panik og vrider
bilen til venstre hvilket resultere i at den kommer ud i det grønne og
ruller rundt

Føren en mand medio de 40 år er heldigvis uskadt men begynder straks at
svine mig til bla. med hvordan helvede det er jeg køre

Billisten der drejede til højre havde heldigvis set det hele og har ringet
efter falck og politi

I de 5 min det tager politiet at komme frem laver manden ikke andet end at
svine mig total

Da policen dukker op stikker manden sku af ind over markerne.. Han nåede
dog ikke langt før den ene betjent havde løbet ham op.. Vidste sig at
manden var en gammel kending og var egentlig stang stiv .. Så stiv at han
blev kørt direkte til blodprøve

Det er sådan en dag man er glad for at man køre i en stor 4x4

Pas på derude i trafikken ... Den er fuld af idioter

Fra : winddiesel

Dato : 21-05-08 05:21

On May 21, 12:40 pm, "OZ3BTO" <n...@spam.dk> wrote:

> Det er sådan en dag man er glad for at man køre i en stor 4x4
> Pas på derude i trafikken ... Den er fuld af idioter

Jeg vil gerne sige tak - til dig, du fik effektivt stoppet en af "dem
der" inden han lavede skade på andre !

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-05-08 06:31

On May 21, 1:21 pm, winddiesel <winddie...@gmail.com> wrote:

> Jeg vil gerne sige tak - til dig, du fik effektivt stoppet en af "dem
> der" inden han lavede skade på andre !

X2

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Fra : ShutEye

Dato : 21-05-08 14:18

>X2

Ja det er sgu så herligt når det kun går ud over fjolset selv :)

Fra : OZ3BTO

Dato : 21-05-08 15:04

"ShutEye" <no@no.no> skrev i en meddelelse

> Ja det er sgu så herligt når det kun går ud over fjolset selv :)

Han skulle have klappet op i mig istedet ..måske han så var kommet tilskade

erik

Fra : Martin Bak

Dato : 14-06-08 18:35

"OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg trækker så en smule ud for ikke at skulle helt ned i fart
>
> Fame om der så ikke komer en golf tæskende forbi venstre om

Trækker du ud uden først at orientere dig bagud?
Så er det faktisk din skyld, uanset om fjolset er nok så stiv eller har kørt
nok så stærkt.
Men jeg kan tilslutte mig glæden over at han ikke kører lige foreløbig.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Møller

Dato : 14-06-08 19:23

Martin Bak skrev:

> [...]
> nok så stærkt.
> Men jeg kan tilslutte mig glæden over at han ikke kører lige foreløbig.

Soleklart, men han kom ikke ud over de dobbelte optrukne midterlinjer, det gjorde Golfen
Han gjorde vist kun klar til at køre venstre om når den forankørende var drejet, og viste den
bagvedkørende, at der var en bil foran der skulle til højre )

Møller

Fra : alexbo

Dato : 14-06-08 19:46

"Møller" <e@bg2n.dk> skrev

> [...]
> drejet, og viste den bagvedkørende, at der var en bil foran der skulle til

Så har jeg svært ved at se scenariet for mig, hvis OZ3BTO bliver i egen
kørebane, hvorfor skal han så rive i rattet og hugge bremsen, bare fordi der
fiser en golf uden om i den modgående bane.

"Fame om der så ikke komer en golf tæskende forbi venstre om
Får rykket i rattet og hugget bremseren i.."

Næh OZ3BTO er på vej over spærrelinien uden at se sig for, han kan nu ikke
komme forbi den svingende og må hugge bremsen.

Jeg skrev ikke min mening om OZ3BTO's kørsel da jeg læste indlægget første
gang, folk i denne NG er noget tyndhudede, men nu hvor emnet tages op er jeg
helt på linie med Martin Bak.

Der var så golfen der fik skylden men den burde være delt med OZ3BTO

mvh
Alex Christensen