Ny Ford Galaxy - hvornår opdateres produkt~
Fra : Gaffa

Dato : 17-05-08 19:58

Jeg skal til at bestille en ny Ford Galaxy Tdci for levering 1/11-2008 (lang
leveringstid).

Nu mener jeg at huske at mange bilfabrikker 'opdaterer'
produktionslinierne/bilerne/årgang en gang lige efter sommerferien. Er der
nogen der ved hvornår at Ford normalt går over til at producerer biler efter
2009 specifikationer ? Jeg overvejer nemlig at skrive i slutsedlen at der
skal være tale om en september eller oktober produktion, således at jeg ikke
risikerer at få en bil der allerede er 'outdated' når den bliver leveret.

Er der nogen med intern kendskab i Ford der kan give lidt input ?

På forhånd tak
Hilsen
Gaffa

Fra : Tom

Dato : 17-05-08 22:55

"Gaffa" <xxxx-plw@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg ikke risikerer at få en bil der allerede er 'outdated' når den bliver

Hidtil har det været fra oktober måned at næste års modeller startes, men om
det stadig forholder sig sådan og om danmark stadig står som første aftagere
osv. skal jeg ikke gøre mig klog på

--
Tom

Fra : Gaffa

Dato : 18-05-08 06:17

Tak for tippet

hilsen

Fra : KASO

Dato : 18-05-08 09:44

"Gaffa" <xxxx-plw@privat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> leveret.
>
> Er der nogen med intern kendskab i Ford der kan give lidt input ?

Er det så ikke nemmere blot at få indføjet, at det skal være en 2009-model -
så slipper du for selv at gætte....?

Fra : Gaffa

Dato : 19-05-08 18:35

> Er det så ikke nemmere blot at få indføjet, at det skal være en
> 2009-model - så slipper du for selv at gætte....?

Jo, det er jo næsten genialt !