Golf og service
Fra : JF

Dato : 17-05-08 11:19

Hej gruppe

Min mors Golf 2.0 fra 2002 giver beskeden "Jetz service" hver gang hun
starter bilen. Det er vel fordi VW har indbygget en eller anden automatik,
styret efter antal kørt kilometer eller lignende.

Er der en der kan oplyse, hvordan man slår meddelelsen fra?

Mvh. Jørgen

Fra : TDN

Dato : 17-05-08 11:44

"JF" <detteerikkeminmailadresse@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> styret efter antal kørt kilometer eller lignende.
>
> Er der en der kan oplyse, hvordan man slår meddelelsen fra?

Det står i instruktionsbogen (det har det gjort i mine tidligere VW'er), men
det er noget med at holde en knap inde medens man starter bilen.

Vær lige obs på at 2.0 motoren er kendt for at drikke olie i betydlige
mængder, så måske er der en grund til den vil til service.

Mvh
Thomas

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-05-08 12:13

JF skriver:

> Er der en der kan oplyse, hvordan man slår meddelelsen fra?

Nej, den skriver "Service Jetzt" - man slår den fra ved at køre på
værksted og får lavet service............

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 17-05-08 12:35

Sådan!

Død over de skide perlegrusmekanikere.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Knut

Dato : 17-05-08 12:28

"JF" <detteerikkeminmailadresse@mail.dk> wrote in message
> [...]
> styret efter antal kørt kilometer eller lignende.
>
> Er der en der kan oplyse, hvordan man slår meddelelsen fra?

Meget enkelt - gør som bilen siger 'Kør til service NU'

Knut