benzinpumpe til Ford Orion 91' - Hvor ?
Fra : thomas

Dato : 12-05-08 22:24

Hejsa

Er der et kvikt hoved der ved hvor man køber en ny pumpe - bilen skal kun
køre max 1 år så
det behøver ikke være org. = dyrt

kan selvfølgelig køre til hugger - men så skal man selv afmontere den !!

Thomas Westerberg, Wberg Håndværkerservice - lille mester, stor service
+45 50513142

Tagdækning - tagtjek - tagservice - udv/indv maleopgaver - udskiftning af
termoruder

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 12-05-08 22:34

thomas wrote:
> Hejsa
>
> Er der et kvikt hoved der ved hvor man køber en ny pumpe - bilen skal kun
> køre max 1 år så det behøver ikke være org. = dyrt

Nu er du ikke særligt rundhåndet med motorstørrelse mv., men et god bud
ville være Krogslund.
<http://www.krogslund.dk/?site=reservedele&refID=45311&gruppeID=326844>

--
Ejvind

Fra : thomas

Dato : 12-05-08 22:56

> Nu er du ikke særligt rundhåndet med motorstørrelse mv., men et god bud
> [...]

Nej det glemte jeg vist 1,6i (EFI) motor - men krogslund har vist ikke nogen
til indsprøjtning, men det betyder måske ikke noget ?

- Thomas

Fra : Tom

Dato : 13-05-08 16:31

"thomas" <tw@wberg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> køre max 1 år så
> det behøver ikke være org. = dyrt
>
> kan selvfølgelig køre til hugger - men så skal man selv afmontere den !!

Synes nu at mange huggere har afmonteret ganske mange ting og lagt dem på
lager, så prøv da at ringe til dem.
Ellers har jeg da en pumpe til en mondeo som jeg godt vil sælge for en
slik....aner ikke om den passer på en Orion men du kan se den her
http://www.bilgalleri.dk/uploads_large_wm/132266.jpg

--
Tom

Fra : thomas

Dato : 15-05-08 22:33

> [...]
> Ellers har jeg da en pumpe til en mondeo som jeg godt vil sælge for en
> slik....aner ikke om den passer på en Orion men du kan se den her

ja har ringet og de vil ha knap 1000 kr for sådan en - synes det er lidt
vildt.. men det er måske bare prisen.

Jeg ved ikke om en pumpe fra mondeo passer til orion ??

mvh Thomas

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 13-05-08 18:34

thomas wrote:
> Hejsa
>
> Er der et kvikt hoved der ved hvor man køber en ny pumpe - bilen skal
> kun køre max 1 år så
> det behøver ikke være org. = dyrt

Tjek her:
http://www.ftz.dk/