Erfaring med Autocom.dk
Fra : Henning

Dato : 07-05-08 21:09

Autocom.dk nærmest lover, at du får mere for bilen gennem dem end
andre steder.
Jeg kan se igangværende auktioner, som alle udløber ved 11-tiden om
formiddagen, men jeg kan ingen steder se hvad bilerne reelt er solgt
til efterfølgende?
Hvad er jeres erfaring? Man bestemmer ikke selv mindsteprisen, kun
delvis. Synes Autocom den er for høj, regulerer de den ned eller
afviser at formidle.

Fra : Mogens

Dato : 07-05-08 21:15

"Henning" < @> skrev i en meddelelse

> Hvad er jeres erfaring?

Autocom hjælper med at få bilen solgt. Sætter du mindsteprisen for højt,
ringer de til dig for at få prisen ned i et rimeligt leje. Sælges bilen ikke
på auktionen, ringer de til dig for at høre, hvad du så vil - og hvad du
evt. vil sælge bilen for. Prisen I finder frem til, prøver Autocom at
forhandle igennem hos de personer, der har budt på bilen under auktionen. De
prøver altså som sagt på at hjælpe dig med at få bilen solgt - min blev ikke
solgt til mindsteprisen, men næsten efterfølgende vha. Autocom Aftersales...

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-08 07:25

On Wed, 07 May 2008 20:14:57 GMT, "Mogens"
<nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote:

> [...]
>solgt til mindsteprisen, men næsten efterfølgende vha. Autocom Aftersales...

Var det mere (væsentlig) end du kunne gå ned på nærmeste gadehjørne og
sælge den til? Hvis jeg kun kan få 2-3000 mere ud af en bil til
200.000 gider jeg ikke besværet - og salæret

Fra : Mogens

Dato : 08-05-08 20:39

> Var det mere (væsentlig) end du kunne gå ned på nærmeste gadehjørne og
> sælge den til?

Det må man sige ja til. De 3 uger bilen var til salg på Bilbasen, fik jeg 0
henvendelser. På Autocom var der 3 købere, der bød på bilen, og Autocom
handlede på mine vegne/anvisninger efterfølgende med den ene...

Fra : Henning

Dato : 09-05-08 12:47

On Thu, 08 May 2008 19:39:05 GMT, "Mogens"
> [...]

>henvendelser. På Autocom var der 3 købere, der bød på bilen, og Autocom
>handlede på mine vegne/anvisninger efterfølgende med den ene...

Var prisen hvad du forventede?
Jeg savner stadig et overblik over hvad biler er handlet til
derinde...

Fra : Mogens

Dato : 09-05-08 17:28

> Var prisen hvad du forventede?
> Jeg savner stadig et overblik over hvad biler er handlet til derinde...

De bilhandlere der er tilknyttet Autocom, får løbende tilsendt info om, hvad
bilerne er solgte til. Du finder din mindstepris vha. bilpriser.dk - dét er
som regel udgangspunktet...