Hvad sker der egentlig?
Fra : Ukendt

Dato : 06-05-08 20:01

Lige pludselig er trafikken på Køge Bugt at sammenligne med et
færgetræk, hvor de sidste fem færger er udeblevet (ca 1 time fra
sammenfletningen ved Køge til Greve N) Samtidig er M3 blevet forsynet
med et antal steder, som kan forvirre folk, så jeg undgår det stads
pt. Og hørte lige, at nu har man forsinket Jyllingevejs-ombygningen
endnu et år fordi man ikke lige ville betale prisen *suk* Fuck, mand -
3 spor til 2 km før Jyllingevej, så 2 spor, gæt lige hvor køerne er??
Sydgående på Køge Bugt kan man heller ikke finde ud af de om
eftermiddagen, mange kilometer kø, fordi man skal skifte bane i tide
og utide (især det sidste), fordi man skal have den sidste bil med
Så heldigvis kan jeg luske op over Roskilde og videre af 6/207 osv. -
og det tager ikke længere tid og differencen i afstand opvejes af
væsentlig bedre brændstoføkonomi, så det! Bortset fra at rundkørslerne
Hørsholm-Isterødvejen kan koste 10 minutter, derefter ruller det
fornuftigt hjemad.
Men er det solen, der pludselig har kaldet et hav af biler ud på
vejene eller hvad sker der? Månen?? )
Og beklageligvis er jeg nødt til at frekventere Køge Bugt tirsdag
morgen, fordi "nogen" har anbragt Tårnby ude på skrot-øen *suk*
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-08 20:10

Ivan Madsen <> skrev :

>Lige pludselig er trafikken på Køge Bugt at sammenligne med et
>færgetræk, hvor de sidste fem færger er udeblevet (ca 1 time fra
>sammenfletningen ved Køge til Greve N)

Jeg hørte radio i morges, og besluttet hurtigt en arbejd_hjemmefra dag
;)

--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-08 20:13

On Tue, 06 May 2008 21:10:28 +0200, jan_stevns wrote:

>Jeg hørte radio i morges, og besluttet hurtigt en arbejd_hjemmefra dag
>;)

Ja, og da jeg hørte de værste nyheder holdt jeg i en kø ved Slangerup
V på ca 100 m op til et lys, der holder åbent længe

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 06-05-08 20:13

On Tue, 06 May 2008 21:00:58 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

> [...]
>Og beklageligvis er jeg nødt til at frekventere Køge Bugt tirsdag
>morgen, fordi "nogen" har anbragt Tårnby ude på skrot-øen *suk*

Negativitet hele vejen igennem. Man hører s'gu aldrig om andet end
jammer og klage. )

Se nu det positive i det. Strækningen syd for Hovedstaden bliver
færdig før tiden.

Jeg har lige nu læst på indernettet at én har fundet ud af en
alternativ rute. Kun en dråbe i havet, men flere kan følge efter.

Jyllingevejs-krydset bliver der da arbejdet på i øjeblikket. Se bare
sandstormen derude. At det så tager lidt tid, må vi tage i strakt
arm, og så bliver de ikke arbejdsløse på tragikradioen.

Til Tårnby?!

Ned til Køge Havn, og så til Bornholm og via Ystad og derefter
motorvejen - Öresundsbron, og vips, så er du der. )

Gamle gnavpot. )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-08 20:23

On Tue, 06 May 2008 21:13:25 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

<...>

>Negativitet hele vejen igennem. Man hører s'gu aldrig om andet end
>jammer og klage. )

Når man nu lige havde vænnet sig til at kunne snige sig igennem ved i
værste fald at køre lidt i tomgang i 3. gear )

>Se nu det positive i det. Strækningen syd for Hovedstaden bliver
>færdig før tiden.

Yes!! - og hvad hjælper det? - Ikke en skid, hvis du spø'r mig

> [...]
>sandstormen derude. At det så tager lidt tid, må vi tage i strakt
>arm, og så bliver de ikke arbejdsløse på tragikradioen.

Der bliver fældet træer og gjort klar - det ved jeg godt. Men...kan
lige se 2 år med 3 spor/2 spor fra begge sider. Gid nogen havde de
ansvarlige mandspersoners nosser i et reb og sænkede dem fra
Eiffeltårnet i små ryk på højst 10 cm hver 3. time )

>Til Tårnby?!
>
>Ned til Køge Havn, og så til Bornholm og via Ystad og derefter
>motorvejen - Öresundsbron, og vips, så er du der. )
>
>Gamle gnavpot. )

Ja, ja, ja.........tror jeg tager chancen og køre i 1. gear fra Solrød
S til Greve N. Kan squ'tte tage længere tid end at besøge
forbudslandet ) Men tak for et konstruktivt forslag )

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 06-05-08 20:51

On Tue, 06 May 2008 21:23:10 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

> [...]
>
>Når man nu lige havde vænnet sig til at kunne snige sig igennem ved i
>værste fald at køre lidt i tomgang i 3. gear )

Alt for lavt gear. 6. høj eller 7. lav.vil være passende,

>--

>Yes!! - og hvad hjælper det? - Ikke en skid, hvis du spø'r mig

>--

Det har jeg så ikke gjort, men vi er tilsyneladende ikke uenige.

> [...]

>ansvarlige mandspersoners nosser i et reb og sænkede dem fra
>Eiffeltårnet i små ryk på højst 10 cm hver 3. time )

Hvad har pariserne nu fornærmet dig med?

Hvis lopperne fra 1000 kameler invaderede deres erogene zoner, har de
så ikke fået straf nok?

> [...]

>S til Greve N. Kan squ'tte tage længere tid end at besøge
>forbudslandet ) Men tak for et konstruktivt forslag )

Selv tak. Nu kommer jeg jo lidt omkring, og har erfaringer fra indtil
mange forskelligt beliggende myldretider. Hjælper det dig noget, hvis
jeg fortæller dig, at den i Storkøbenhavn er en undermåler?

Det er jo også lidt alternativt begavet at have bopæl i Borup og have
sit embede i forskerparken i Hørsholm, hvilket jeg har brugt al min
skarpsindighed til at regne ud.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-08 20:53

On Tue, 06 May 2008 21:50:45 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

<...>

>Hvis lopperne fra 1000 kameler invaderede deres erogene zoner, har de
>så ikke fået straf nok?

Næh!

> [...]
>
>Det er jo også lidt alternativt begavet at have bopæl i Borup og have
>sit embede i forskerparken i Hørsholm, hvilket jeg har brugt al min

Se nu kører jeg rask forbi forskerparken og finder en P-plads i
nærheden af Hovedgaden, hvor verdensfirmaet har hovedsæde ) (eller
rettere firmaet bor!)

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 06-05-08 21:00

On Tue, 06 May 2008 21:53:28 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

>On Tue, 06 May 2008 21:50:45 +0200, Folmer Rasmussen
><folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:
>
><...>

>Næh!

>--

Du er en rigtig PHN.

> [...]

>Se nu kører jeg rask forbi forskerparken og finder en P-plads i
>nærheden af Hovedgaden, hvor verdensfirmaet har hovedsæde ) (eller

Nårh. Det var da nogenlunde tæt på.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-08 18:31

On Tue, 06 May 2008 22:00:03 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Du er en rigtig PHN.

Det var sikkert ikke pænt sagt , men du kunne have ret - når det
stikker mig )

>Nårh. Det var da nogenlunde tæt på.

Jo da! Men nu boede jeg altså her, da tilbuddet kom og huspriserne
deroppe var altså ret pebrede. Så vi valgte at blive her og selv med
de problemer der er på vejene sparer jeg da små to timer om dagen i
forhold til de kollektive.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 07-05-08 19:14

On Wed, 07 May 2008 19:30:36 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

> [...]
>deroppe var altså ret pebrede. Så vi valgte at blive her og selv med
>de problemer der er på vejene sparer jeg da små to timer om dagen i

Jeg anede nok at det havde noget med huslejen at gøre.

Samme fænomén ses og høres i Kastrup.

Man køber villa i kvarteret lige overfor lufthavnen til meget rimelig
pris, og blækket på slutsedlen er ikke tørt, før man begynder at klage
over støjen fra lufthavnen.

Du er en hårdt plaget mand, og endnu hårdere skal det blive.

Jeg ved jo allerede at du får tics, når du skal flette med
lastbilerne, og nu har jeg lige hørt, at en lille forkert bevægelse
til højre med rattet, vil udradere dig i form af en rutebil i
nødsporet.

Og det kan meget vel være Jan W. Nielsen der har med busserne at gøre,
og så er det s'gu fart og tempo der er sagen. )

Det er ikke nogen spøg at være pendler.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-08 19:24

On Wed, 07 May 2008 20:14:24 +0200, Folmer Rasmussen
> [...]

>Man køber villa i kvarteret lige overfor lufthavnen til meget rimelig
>pris, og blækket på slutsedlen er ikke tørt, før man begynder at klage

Se det har altid undret mig - der ligger en lufthavn i baghaven og når
man så har købt klager man over støjen ) Det samme med
Jyllands-Ringen og andre steder *suk*

> [...]
>lastbilerne, og nu har jeg lige hørt, at en lille forkert bevægelse
>til højre med rattet, vil udradere dig i form af en rutebil i

Hmmm.....må holde mig i yderbanen så )

>Og det kan meget vel være Jan W. Nielsen der har med busserne at gøre,
>og så er det s'gu fart og tempo der er sagen. )
>
>Det er ikke nogen spøg at være pendler.

Se det der med, at hr. Nielsen skulle have noget med de der tingester
i nødsporet at gøre, bekymrer mig lidt - for så er de sq nok chippede
og så videre )

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 07-05-08 19:41

On Wed, 07 May 2008 20:24:04 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

>Hmmm.....må holde mig i yderbanen så )

>--

Det vil også være min anbefaling.

> [...]

>Se det der med, at hr. Nielsen skulle have noget med de der tingester
>i nødsporet at gøre, bekymrer mig lidt - for så er de sq nok chippede

Jeg deler din bekymring.

Hr. Nielsen har meget at slås med. Det lykkedes ham bl.a. at ansætte
et kvindemenneske til at køre en af hans rutebiler, som ikke kunne
finde ud af hvad frem og tilbage er på et automatgear. Det fik fatale
følger. Hvis de er lige så rutinerede dem som evt. skal køre i
nødsporet, skal der nok komme liv i debatten. )

Nu vil Hr. Nielsen naturligvis fare i blækhuset og forklare at han er
informationsdirektør, og hverken ansætter eller uddanner det kørende
personel. Det kan jeg naturligvis ikke tage mig af, al den stund at
han har hånet mig for mine kollegers mere eler mindre præsentable
elefantoverhalinger. Dem har jeg heller ikke hverken ansat eller
uddannet. )

PS.:

Jeg har heller ikke noget at gøre med Hawaii-teltets uddannelse, selv
om jeg på et tidspunkt var linieinstruktør på bemeldte bomuldsvillas
arbejdsplads.

Vi blev enige om at ham kunne vi ikke lære noget.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-08 19:44

On Wed, 07 May 2008 20:41:03 +0200, Folmer Rasmussen
> [...]

>han har hånet mig for mine kollegers mere eler mindre præsentable
>elefantoverhalinger. Dem har jeg heller ikke hverken ansat eller

Nææh, sikkert ikke!

> [...]
>arbejdsplads.
>
>Vi blev enige om at ham kunne vi ikke lære noget.

Det tror jeg så på! *lol*

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 07-05-08 19:50

On Wed, 07 May 2008 20:43:57 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

>Det tror jeg så på! *lol*

>--

Det er heller ikke så svært, vel?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-08 19:51

On Wed, 07 May 2008 20:49:48 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Det er heller ikke så svært, vel?

Tør ikke sige mere - har hørt han læser med her )

Fra : Claus Frørup

Dato : 08-05-08 20:27

Isang tao pinangalanan, Folmer Rasmussen nagsulat:

>Det er heller ikke så svært, vel?

Hvaehhhh..... skal jeg lige sende Yvonne over til dig?

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 08-05-08 20:29

On Thu, 08 May 2008 21:27:28 +0200, Claus Frørup <Claus@froerup.dk>
wrote:

>Isang tao pinangalanan, Folmer Rasmussen nagsulat:

>Hvaehhhh..... skal jeg lige sende Yvonne over til dig?

>--

Er det muligt at slippe med dagbøder?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Claus Frørup

Dato : 09-05-08 20:27

Isang tao pinangalanan, Folmer Rasmussen nagsulat:

klip

>Er det muligt at slippe med dagbøder?

Nej. Og hun har lige haft et sammenstød med Benny ved Dragør
stationsplads.... så hun er dælme gram i hu´...

Hehehehe....
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-08 20:25

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :

> [...]
>arbejdsplads.

>Vi blev enige om at ham kunne vi ikke lære noget.

.... han har vel lært dig at gå i flyverskjul ?

--
Jan_stevns

Fra : Claus Frørup

Dato : 08-05-08 20:26

> [...]

>arbejdsplads.
>
>Vi blev enige om at ham kunne vi ikke lære noget.

Øehhhhh.... tak...........tror jeg nok

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 08-05-08 20:30

On Thu, 08 May 2008 21:26:23 +0200, Claus Frørup <Claus@froerup.dk>
wrote:

>Isang tao pinangalanan, Folmer Rasmussen nagsulat:
>
>klip

>Øehhhhh.... tak...........tror jeg nok

>--

Det skal du ikke være sikker på.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Claus Frørup

Dato : 09-05-08 20:27

Isang tao pinangalanan, Folmer Rasmussen nagsulat:

>Det skal du ikke være sikker på.

Tænkte det nok

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 09-05-08 08:50

Folmer Rasmussen skrev:
> [...]
> Man køber villa i kvarteret lige overfor lufthavnen til meget rimelig
> pris, og blækket på slutsedlen er ikke tørt, før man begynder at klage

Det minder om Studstrup nord for Århus. Den voksede sig stor på
rekordtid. Det måtte jo betyde billig strøm at være nabo til værket.

Da strømmen så viste sig at koste det samme som alle andre steder
væltede det ind med klager over at værket svinede.

Den by fik i øvrigt leveret materialer til 5-10 huse mere end de
officielt blev bygget. (Læs 5-10 huse er bygget af materialer stjålet
fra andre byggerier i området.)

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-08 19:07

Finn Guldmann <n@a.invalid> skrev :

>Den by fik i øvrigt leveret materialer til 5-10 huse mere end de
>officielt blev bygget. (Læs 5-10 huse er bygget af materialer stjålet
>fra andre byggerier i området.)

Du regner vist ikke ret godt ;)

--
Jan_stevns

Fra : Finn Guldmann

Dato : 09-05-08 20:19

jan_stevns skrev:
> Du regner vist ikke ret godt ;)

Nu var jeg heller ikke så gammel dengang.

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Mikael

Dato : 06-05-08 13:14

On 6 Maj, 21:00, Ivan Madsen <> wrote:
> [...]
> Og beklageligvis er jeg nødt til at frekventere Køge Bugt tirsdag
> morgen, fordi "nogen" har anbragt Tårnby ude på skrot-øen *suk*

Vi har taget hul på et nyt ferie år, så der er nu fuld bemanding alle
steder.
Det er mit bedste bud.

Mikael

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-08 20:25

On Tue, 6 May 2008 12:13:41 -0700 (PDT), Mikael <MikLarsen@gmail.com>
wrote:

<...>

>Vi har taget hul på et nyt ferie år, så der er nu fuld bemanding alle
>steder.
>Det er mit bedste bud.

Du har formodentlig ret, men hvor var de så i februar og marts.
Nååh-nej, der var jo vinter ) Tror faktisk at bygge-boomet har et
ansvar her. Kan i så skrue ned, hva!! Så far kan komme på arbejde og
sætte nogle flere huse af )) (ikke spor selvmodsigende vel??)