Godt all-round værksted efterlyses omkring~
Fra : -= JF =-

Dato : 06-05-08 19:19

Hej!

Kender du et godt værksted i Vallensbæk/Ishøj/Greve-området?
Det eneste jeg skal have lavet er løbende vedligehold og service, og han
skal kunne skrue Ford og Kia.

--
Mvh. John

Fra : Henning Hansen

Dato : 06-05-08 20:33

-= JF =- kom med denne ide:
> Hej!
>
> Kender du et godt værksted i Vallensbæk/Ishøj/Greve-området?
> Det eneste jeg skal have lavet er løbende vedligehold og service, og han skal
> kunne skrue Ford og Kia.

Hej

Der er jo Hundige bilcenter, ved Jet tanken på Hundige Strandvej (Gl.
Køge landevej). Dem brugte jeg indtil jeg købte ny bil, og regner med
bruge dem når fabriksgarantien er over.

http://www.hundigebilcenter.dk/

--
Mvh Henning

Forbehold for stave/tastefejl tages.

Fra : -= JF =-

Dato : 07-05-08 21:18

Henning Hansen skrev:

> Der er jo Hundige bilcenter, ved Jet tanken på Hundige Strandvej (Gl.
> Køge landevej). Dem brugte jeg indtil jeg købte ny bil, og regner med
Tak skal du ha'!
Jeg vover et øje og bestiller tid!

> bruge dem når fabriksgarantien er over.
Du er godt klar over at garantien ikke længere er afhængig af at du får
den lavet på mærkets værksteder?

--
Mvh. John

Fra : Henning Hansen

Dato : 10-05-08 00:57

Den 07-05-2008, skrev -= JF =-:

> Tak skal du ha'!
> Jeg vover et øje og bestiller tid!

Lige en praktisk oplysning, hvis du ikke har bestilt tid, og fundet ud
af det, så er det formenligt en Smart du får som låne bil, hvis du skal
have låne bil.

> Du er godt klar over at garantien ikke længere er afhængig af at du får den
> lavet på mærkets værksteder?

Jo det er jeg, men det nok nemmer at få dem til at "æde" noget på
garantien, når den bliver lavet mærke værkstedet, har da også gjort
brug af garantien.