Att: Finn Guldmann
Fra : HeHe

Dato : 06-05-08 06:21

Var det dig der rejste med Stena Danica igår 5/5 18.45? Du troede at vi
laster så vores drivers ikke kommer ud ur bilen?

HH

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 06-05-08 19:29

On Tue, 6 May 2008 07:20:35 +0200, HeHe <me@privacy.net> wrote:

>Var det dig der rejste med Stena Danica igår 5/5 18.45? Du troede at vi
>laster så vores drivers ikke kommer ud ur bilen?

>--

Det kan det sagtens have været. Det er én af Finn's mange fobier.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 06-05-08 20:51

> Det kan det sagtens have været. Det er én af Finn's mange fobier.

Gider du oversætte, hvad der står?
Parkeres der således, at man ikke kan komme ud af bilen eller hvad?

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 06-05-08 20:58

On Tue, 06 May 2008 19:50:43 GMT, "Mogens"
<nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote:

>Gider du oversætte, hvad der står?
>Parkeres der således, at man ikke kan komme ud af bilen eller hvad?

>--

Det er noget matroserne, undskyld - skibsassistenterne går meget op i.

Når man så endelig har fået mast sit luksuslegeme ud af den sprække
døren kan åbne, så skal man ned langs de øvrige ombordkørte lastbiler,
med det resultat, at såvel den muskuløse brystkasse og den franske
popo, eller de klædningsstykker der dølger samme, bliver kraftigt
tilsmudsede.

Det er skide irriterende, men der er penge i skidtet, som de siger. Jo
flere biler ombord, des flere penge i kassen.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : TJ

Dato : 07-05-08 08:27

On Tue, 06 May 2008 21:57:37 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

> [...]
>
>Det er skide irriterende, men der er penge i skidtet, som de siger. Jo
>flere biler ombord, des flere penge i kassen.

Og jo hurtigere synker færgen pga. overvægt...

--
Now Yousee it. Now You don't.

Fra : Claus Frørup

Dato : 07-05-08 08:42

Isang tao pinangalanan, TJ nagsulat:

>Og jo hurtigere synker færgen pga. overvægt...

Så tung er Finn da heller ikke....

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 09-05-08 08:23

Claus Frørup skrev:
> Så tung er Finn da heller ikke....

Knyt!!!!

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Torben Scheel

Dato : 07-05-08 09:00

TJ wrote:

> Og jo hurtigere synker færgen pga. overvægt...

Næh, den synker slet ikke. Lasten kan jo ikke forskubbe sig

--
vh
Torben

Fra : Torben Scheel

Dato : 07-05-08 09:01

Folmer Rasmussen wrote:
> [...]
> med det resultat, at såvel den muskuløse brystkasse og den franske
> popo, eller de klædningsstykker der dølger samme, bliver kraftigt

Stakkels pus! Mon ikke der er et "deskjob" ledigt for en mand af dit
format et sted?

--
vh
Torben

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 07-05-08 17:00

On Wed, 07 May 2008 10:01:00 +0200, Torben Scheel
<torben_scheel@hotmail.com> wrote:

>Stakkels pus! Mon ikke der er et "deskjob" ledigt for en mand af dit
>format et sted?

>--

Nu er det ikke så meget mig der har formatet. Min kollega Finn har ved
flere lejligheder gjort opmærksom på at han ikke hører til i
fjervægtsklassen.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : HeHe

Dato : 07-05-08 12:57

In article <dnd124dsavshr0r7due2rfp5v5dpakmlre@4ax.com>,
folmer@rasmussen.mail.dk says...

> [...]
>
> Det er skide irriterende, men der er penge i skidtet, som de siger. Jo
> flere biler ombord, des flere penge i kassen.

Det er netop det der ikke sker på Stena Danica. Første bil kører helt
frem til linien, næste tæt på langs den første men stoppes bagved den
førstes dør und so weiter. Alle kan åbne venstre dør og kan gå mellom de
parkerede bilerne. (Næsten) Alle er tillfreds og vi kan stadig laste
dækket optimalt.

Grunden til mit første spørgsmål var at jeg syntes jeg såg et skilt med
"Guldfinn" eller noget lignende i vinduet på bilen. Og jeg har set
navnet her i gruppen.

Unskyld om jeg ikke skriver dansk så godt, men jeg er svensk.

HH

Fra : TJ

Dato : 07-05-08 15:09

On Wed, 7 May 2008 13:57:02 +0200, HeHe <me@privacy.net> wrote:

>Unskyld om jeg ikke skriver dansk så godt, men jeg er svensk.

Det kan du jo ikke gøre for... ; )

--
Now YouSee it. Now You don't.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 09-05-08 08:30

HeHe skrev:
> [...]
Hvis det var dig jeg snakkede med må du undskylde hvis du opfattede mig
sur. Det var ikke meningen.

Men når jeg har nævnt at jeg gerne vil holde så jeg kan komme ud af
bilen få jeg at vide at det er den der afgør hvilken række jeg skal køre
i som jeg skal have fat i.

Jeg havde i øvrigt bedt disponenten forsøge at skaffe mig plads på
"Bubbers Badekar".

Der kan det ikke lade sig gøre at stuve så tæt at vi ikke kan komme ud
af bilerne.

(Og så må vi ryge. Undrer mig over at et færgeselskab mener de kan
tillade sig at chikanere 60-75% af deres primærkunder.)

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Finn Guldmann

Dato : 09-05-08 08:21

HeHe skrev:
> Var det dig der rejste med Stena Danica igår 5/5 18.45? Du troede at vi
> laster så vores drivers ikke kommer ud ur bilen?
> HH

Det lyder sandsynligt.

Var da med hjem fra Gøteborg.

Har været med før og ikke kunnet komme ud af bilen fordi der kun lige
gøres plads til spejlene, ikke til at dørene kan åbnes.

Men var så heldig at komme i den række hvor der kun er tre biler ved
siden af hinanden.

Men det med at stuve lastbierne så tæt betragter jeg som en uhelbredelig
sygdom.

Har været med en af de færger hvor lastbilerne var stuvet med 40-50 cm
mellem dem - selvom 60% af dækket var helt tom fordi der ikke var så
mange der skulle md den færge. (ved ikke om de forventede at der kom
20-30 lastbiler indenfor de sidste 5-10 minutter inde der blev lagt fra
kaj.)

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk