Good Year F1 Assymetric
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 05-05-08 10:09

Er der nogen derude med praktiske erfaringer med dette dæk?

Eller skal jeg købe det jeg plejer, nemlig Continental Sport Contact
II? Det er jo et glimragende dæk.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 05-05-08 18:48

> Er der nogen derude med praktiske erfaringer med dette dæk?
> Eller skal jeg købe det jeg plejer, nemlig Continental Sport Contact
> II? Det er jo et glimragende dæk.

Til den bedstefra kørsel du skal udvise, ville jeg nok vælge Continental -
det kører jeg med. Danny har F1 på Boxsteren - det virker fint

Fra : John Sahl

Dato : 07-05-08 12:16

Mogens wrote:
> Til den bedstefra kørsel du skal udvise, ville jeg nok vælge
> Continental

Jeg havde akkurat samme tanke, dog uden bedstefar-delen

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't