OT.: Den nye opdatering til Garmin.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 03-05-08 18:02

Er der nogen der ved hvad der er af uundværlige nyheder på den nye
opdatering fra Garmin?

Ja ja, jeg véd godt der er en afd. for dette, men jeg kender ikke
folkene derovre. .o)

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 03-05-08 18:52

> Er der nogen der ved hvad der er af uundværlige nyheder på den nye
> opdatering fra Garmin?
> Ja ja, jeg véd godt der er en afd. for dette, men jeg kender ikke
> folkene derovre. .o)

"Kendskab til folk" betyder ik' noget i dk.teknik.satellit.navigation - de
plejer da at svare alle dér. Men Folmer - du blir sgu da nødt til at være
mere præcis med dit spørgsmål, idet Garmin producerer en række modeller, der
sandsynligvis anvender forskellig software og dermed opdateringstidspunkt.
Hva har du for een, do? :)

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 03-05-08 18:59

On Sat, 03 May 2008 17:52:17 GMT, "Mogens"
<nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote:

> [...]
>sandsynligvis anvender forskellig software og dermed opdateringstidspunkt.

A hår sårn en 660 Nüvi fætter, do.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 03-05-08 19:08

> A hår sårn en 660 Nüvi fætter, do.

Hvor langt er du nået i versionsnumre - hvilken version er din nuværende?
www.garmin.dk/products/downloads/5/11549

Fra : Jørgen L.

Dato : 03-05-08 19:05

> Er der nogen der ved hvad der er af uundværlige nyheder på den nye
> opdatering fra Garmin?
>
> Ja ja, jeg véd godt der er en afd. for dette, men jeg kender ikke
> folkene derovre. .o)

Hej Folmer.

Jo du kender nogen af os derovre

Hvis det er kort opdateringen du mener, kan du bedst selv fortælle om det
vil hjælpe dig.
Hvilket kort har du i i dag ?

Oplever du jævnligt gpsen ikke kender rundkørsel, motorvej eller andet som
genere dig, så ja.
men er du selv kendt de fleste steder tja så er det mere tvivlsomt.

Du kan se hvad kortet dækker her
http://www.garmin.com/cgi-bin/mapgen/webmap.cgi?p=18612225&u=1&z=2&w=480&h=360&rz=0&k=1&sc=1

men hvis det ikke er kortet må du gøre det mereklart hvilken model vi
snakker om og hvilken version software du har.

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D & LMC Lord Ambassador 560 RD

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 03-05-08 19:14

On Sat, 3 May 2008 20:04:57 +0200, "Jørgen L."
<Noemail@noemail.invalid> wrote:

> [...]
>
>Jo du kender nogen af os derovre
>
>Hvis det er kort opdateringen du mener, kan du bedst selv fortælle om det

Jeg har det som den var født med for 3/4 år siden.

>--

>Oplever du jævnligt gpsen ikke kender rundkørsel, motorvej eller andet som
>genere dig, så ja.

>--

Jamen det er jo det der irriterer mig. Pludselig kører Gurli Margrethe
rundt ude i mosen, mens jeg befinder mig på en nybygget motorvej.

> [...]

>men hvis det ikke er kortet må du gøre det mereklart hvilken model vi
>snakker om og hvilken version software du har.

Nüvi 660 fra sidste efterår med den software der var installeret på
det tidspunkt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-08 19:46

Du har mulighed for at se forskellen på den version som du har og den nyere.
Eller om den nye vej som du ved lige er blevet lavet, er kommet med, på
www.garmin.com
Prøv at søge lidt rundt der under kort !
Ellers må du prøve i dk.teknik.satellit.navigation hvor dit spørgsmål
egentlig hører hjemme.

Mvh. Jan

Fra : Mogens

Dato : 05-05-08 18:45

> Er der nogen der ved hvad der er af uundværlige nyheder på den nye
> opdatering fra Garmin?

Folmer, du kommer jo regelmæssigt i Sverige. Dér har man El-giganten, som
fra tid til anden sender vanvittige tilbud på markedet. JA, jeg ved godt du
har en Garmin, men allywell. Pt. kan du købe en "trådløs" Pakard Bell
PBCS620 navigator med hele Vesteuropa "indbygget" - pris 560 danske kr
(prisen på nettet
www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=p2Gz6oZKCO5SR0EjA9JBwx1h0000qzga8KWf?ProductID=.lLD4QFHTSEAAAET0FdfZpDw&CatalogCategoryID=8b_D4QFH.b4AAAEOMRhZtSw0
er iflg. tilbudsavisen dd. forkert). Hallo - 560 kr for en hel navigator
inkl. 2008 kort for hele Vesteuropa.

Køb den og sæt den i din rude de næste 29 dage. Er den kortmæssigt mm. bedre
end din nuværende, så køwer du den. Er den lige med eller ringere, så
afleverer du den igen og får selvfølgelig pengene retur. Hva siger du så -
det er sgu da et tilbud, der rykker