Polo 92
Fra : Mogens

Dato : 01-05-08 11:12

Hej

Min polo fra 92, siger af og til nogen hørebare, knirk lyde fra fronten, det
mest når karosseriet vrider, altså kører over en opkørsel olign, har fået
skiftet styrekugle, yderligere trækker den til venste under acceleration
lige så snart gassen slippes trækker den til højre, nogen bud på hvad der
kan være galt ?

Venlig hilsen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-05-08 11:39

Mogens skriver:

> [...]
> lige så snart gassen slippes trækker den til højre, nogen bud på hvad der

Fortøjet generelt. Måske du har fået skiftet ens tyrekugle, men er alt
andet blevet tjekket? Hvad med trækakslerne og sporingen?

For øvrigt er din bil at betegne som en "fed slæde" i følge "Eque"

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : TJ

Dato : 01-05-08 11:57

On Thu, 01 May 2008 12:39:11 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

> [...]
>andet blevet tjekket? Hvad med trækakslerne og sporingen?
>
>For øvrigt er din bil at betegne som en "fed slæde" i følge "Eque"

Ifølge ham var TEC2000 jo også et fremragende produkt, og 'Vroom Vroom'
et fedt bilprogram, så deeet.... ; )

--
I'm not dead yet, I just smell bad.

Fra : A. K.

Dato : 01-05-08 12:51

"Mogens" <msg@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fået skiftet styrekugle, yderligere trækker den til venste under
> acceleration lige så snart gassen slippes trækker den til højre, nogen

Det med den trækker er sandsynligvis højre bære kugle eller de bøsninger der
sidder i bærearmen hvor den er gjort fast til stræberarmen, og det kan også
godt være lydene kommer derfra.