Klask, sagde det!
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 30-04-08 12:32

Kommer kørende ned ad Helsingørmotorvejen ved 2-tiden i nat.

Jeg var desværre den eneste lastbil på færgen, og alle de svenske
ølhentere er allerede langt væk.

Lige før Gl. Holte er der en bro, og da jeg er tæt nok på opdager jeg
at der præcis under broen ligger noget murpuds el. lign.

Kigger selvfølgelig op på broen, og når lige at se noget som godt
kunne ligne bagsiden af en orienteringstavle. Det er kulbælgravende
mørkt deroppe om natten.

Nå, men klask siger det, og så fandt jeg ud af hvor det murpuds kom
fra. Det var broen der dryssede.

Jeg har naturligvis fejlet.

Jeg skal jo holde en hastighed, så jeg til enhver tid kan nå at
standse op for en hvilken som helst forhindring der kommer i vejen.
Det beklager jeg.

Jeg vil dog gerne til mit forsvar sige, at jeg gjorde et par ting
rigtigt.

Jeg holdt kursen, så det hele ikke skulle kompliceres yderligere af et
væltet vogntog.

Jeg ringede også straks til Alarmcentralen, hvor jeg fik at vide, at
de var opmærksomme på problemet.

Så fik jeg en uven derinde, da jeg spurgte om hvorfor jeg så ikke
havde set nogen blå blink.

Jeg mener, at hvis politiet er hængt op med mange opgaver, så kunne de
s'gu da have sendt en Falck-bil derud til at advare.

En halv time er godt nok lang tid at have til ikke at gøre noget. Det
murpuds som allerede lå på vejen er ganske sikkert drysset ned da en
lastbil fra den forrige færge er passeret, og der er en halv time
imellem dem på det tidspunkt af døgnet.

Jeg kan blive noget rasende på de skiderikker der laver den slags. Der
har lige været nogen tilfælde med stenkast ovre på Den Fynske Motorvej
også.

Hvad fanden tænker sådan nogen ignoranter på?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus G.

Dato : 30-04-08 14:19

> Hvad fanden tænker sådan nogen ignoranter på?
Hvornår der kommer svar i din quizz lidt længere nede :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Martin Bak

Dato : 01-05-08 16:11

> [...]
> mørkt deroppe om natten.
>
> Nå, men klask siger det, og så fandt jeg ud af hvor det murpuds kom

Det var sgu da ærgerligt. Jeg kan ikke, udfra din beskrivelse, danne mig et
indtryk af hvad det præcist var der var i vejen? Og dermed heller ikke over
hvorfor din ophidselse over manglende markering.

Hvor var tavlen? Hvor hang pudset? Var det vandalisme der gjorde at tavlen
var et forkert sted? Var broen stille og roligt ved at drysse fra hinanden
eller hvordan hænger det egentlig sammen?

--
Martin
www.martinbak.dk/